آخرین عناوین

چهارشنبه 28 مهر 1395-17:5 کد خبر:32407

ازسوی مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران انجام شد:

انتصاب اولین رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل منابع طبیعی مازندران

اولین رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، با حضور معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع ، معاون امور جنگل ، معاون فنی و آبخیزداری و روسای ستادی و با حکمی از سوی ستار بابایی کفاکی مدیرکل ، علی نوری نژاد به عنوان نخستین رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری معرفی شدند.

در بخشی از ابلاغ صادره  آمده است:

جناب آقای علی نوری نژاد

با سلام ، نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جناب عالی و با توجه به موافقت سرپرست محترم امور اداری ،رفاه و پشتیبانی سازمان متبوع ، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری منصوب می گردید تا وظایف محوله را زیر نظر معاون محترم برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع به انجام رسانید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تقوای الهی و استفاده از کلیه ظرفیت ها ، استعدادها و نیروهای متخصص در پیشبرد برنامه های اداره کل به ویژه برنامه ریزی و استقرار توسعه دولت الکترونیک ، بهبود فرآیند انجام کار و اجرای برنامه های تحول اداری ، گام های موثری بردارید.

علی نوری نژاد دارای 24 سال سابقه کاری و دارای مدرک تحصیلی دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری می باشد و پیش از این کارشناس طرح و برنامه بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :