آخرین عناوین

چهارشنبه 28 مهر 1395-17:22 کد خبر:32408

ساري در گير و دار دو قطبي شدن؟

يكي كار مي كند ، يكي داد و قال

حل مشكل بيست ساله در فرح آباد را نمي بينند و براي يك آبگرفتگي جزئي هياهو به پا مي كنند، دو دو تايي از اين ساده تر كه مي خواهند را درگير يك دو قطبي ويرانگر كنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، بياييد از يك  دو دو تا چهار تاي ساده و آسان شروع كنيم، شهرداري ساري با هزينه اي سنگين و طي يك بازه زماني تحسين برانگيز براي مناسب سازي ترافيك  در مهمترين محدوده مركز مازندران يك زيرگذر احداث مي كند.

اين راه كار نيز به خوبي جواب مي دهد و پس از دو دهه ، ترافيك در اين ميدان روان و قابل قبول مي شود،در پي يك بارندگي شديد و حتي بايد گفت سيل آسا اين زيرگذر با آبگرفتگي مواجه مي شود ، شهرداري بسيج مي گردد و طي اندك مدتي آبگرفتگي را برطرف كرده و ... يكباره شبكه هاي مجازي با يك سونامي روبرو مي شود مبني بر اينكه آ...ي ملت چه نشسته ايد كه زيرگذر فرح آباد به استخر و حوضچه پرورش ماهي ووو تبديل شده است ؟!

ذره اي انصاف ، مروت ، صداقت اگر مي داشتند چنين داد و قالي راه مي انداختند؟

حل مشكل بيست ساله در فرح آباد را نمي بينند و براي يك آبگرفتگي جزئي هياهو به پا مي كنند ... دو ماه تلاش شبانه روزي شهردار و شهرداري براي اتمام سريع تر زيرگذر را نمي بينند و باز هم حضور شهردار و يارانش را در زير باران سيل  آسا براي رفع آبگرفتگي نمي بينند ووو انصاف چه شد و مروت كجا رفت ؟

دو دو تايي از اين ساده تر و آسان تر براي اثبات اين مهم كه مي خواهند ساري را درگير يك دو قطبي ويرانگر كنند تا به منافع شوم خود برسند؟

پس از ساليان بسيار كه ساري در محاق بود و از آسمانش غبارمحروميت مي باريد جواني دلباخته شهر و همشهريانش خود ، كليد اين شهر در غربت گرفتار را به دست مي گيرد و به گواه كارنامه اي كه همگان آن را مي ستايند (( توسعه متوازن )) آن را آغاز مي كند ، نهضت هاي چهارگانه آسفالت ، پياده رو سازي ؛ فضاي سبز و مهار آبهاي سطحي به راه مي اندازد و ساري را به نقطه اي مي رساند كه از نماينده ولي فقيه در استان تا نمايندگان مردم در مجلس و وزير ومعاون وزير آن را مي ستايند .

آن وقت آنهايي كه منافع خود را از دست داده اند و ديگر از شهرداري و شهر و شهروندانش نمي توانند به عنوان يك عابر بانك سوء استفاده كنند با اندك اتفاقي يا حتي اشتباهي داد و قالي به راه مي اندازند كه بيا و ببين !

پس انصاف چه شد ؟ مروت كجا رفت ؟ چرا تا چهار سال پيش دلواپس شهر و همشهريان خود نبوديد و  وامصيبتا و وا ساريا و وا شهرداريا راه نمي انداختيد و اكنون كه ساري در حال ساري شدن است  نيروهاي خود را بسيج مي كنيد تا از مشكلات ايجاد شده عكس و فيلم بگيرند و شبكه هاي مجازي را پر كنند ؟

و باز تكرار مي كنيم  دودوتايي از اين ساده تر و آسان تر براي اثبات اينكه ايجاد شده ور شكسته هاي شهر و شهرداري مي خواهند با داد و قال مقابل كار و كار ايستادگي كنند و طعم شيرين عمران ساري را به كام مردمانش تلخ نمايند ؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :