آخرین عناوین

پنجشنبه 29 مهر 1395-8:50 کد خبر:32414

بهانه های بنی اسرائیلی مالک باشگاه نساجی:

پرهام برای دومین بار جلسه با مسئولان را کنسل کرد!/ رونمائی از اسناد حمایت های مسئولین از مالک باشگاه

جلسه ای که قرار بود بین مسئولان استان مازندران و شهرستان قائم شهر با مالک باشگاه نساجی در دفتر وی برگزار شود به دلیل بهانه ی پرهام برای دومین بار کنسل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، جلسه ای که قرار بود ساعت 13 امروز (چهارشنبه) بین مسئولان استان مازندران و شهرستان قائم شهر با مالک باشگاه نساجی در دفتر وی برگزار شود به دلیل بهانه ی مهدی پرهام کنسل شد.

براساس این گزارش ، فرماندار قائم شهر با تائید مطلب فوق ، افزود : امروز قرار بود مدیران و مسئولین استان مازندران و شهرستان قائم شهر در دفتر پرهام مالک باشگاه نساجی جلسه ای برای پیگیری خواسته های وی داشته باشیم که شب گذشته طی تماسی که آقای پرهام داشتند به بهانه درگذشت یکی از نزدیکانش این جلسه را کنسل کرد.

مهدی محمدی، با بیان اینکه پرهام حدود سه ماه پیش مشابه چنین جلسه ای را به بهانه ی درگذشت یکی دیگر از نزدیکانش کنسل کرده بود و علی رغم مشخص شدن زمان جلسه توسط خودش ، به آن جلسه نیامد ، تصریح کرد : تا امروز مسئولین استان مازندران و شخص آقای استاندار ، بنده ، اعضای شورای تامین شهرستان و نمایندگان مجلس از هیچ کمکی به مالک باشگاه نساجی مازندران دریغ نکرده ایم.

رئیس شورای تامین شهرستان قائم شهر ادامه داد : چند ماه پیش مشکل زمین ماهفروجک برطرف و کمیسیون ماده 32 موافقت خود را برای واگذاری زمین به باشگاه نساجی اعلام کرد ولی پرهام به جلسه ای که قرار بود در فرمانداری ساری برگزار شود نیامد و جلسه کنسل شد ، هرچند که خود ایشان زمان جلسه را مشخص کرده بود.

فرماندار قائم شهر با تاکید بر اینکه زمین ماهفروجک به باشگاه نساجی مازندران واگذار می شود نه به شخص مهدی پرهام ، اظهار داشت : باشگاه خصوصی نساجی مازندران در تاریخ 24 آذر 93 در نامه ای درخواست می کنند تا ما از اصناف پول جمع کنیم تا ایشان به تیمداری بپردازد .

سوال اینجاست اولا اگر قرار است ما پول جمع کنیم و آقای پرهام  تیم داری کنند چه نیازی به حضور ایشان است!؟

دوماً کدام باشگاه خصوصی در ایران سراغ دارید که از اصناف شهرستان برای تیمداری پول جمع می کند!؟

وی ادامه داد:بنده علی رغم غیر اصولی بودن این درخواست ، جلسه را برگزار کردم ولی هیچکدام از اصناف قائم شهر به دلیل خصوصی بودن باشگاه نساجی ، حاضر به کمک به مالک این باشگاه نشدند.

مهدی محمدی با رونمائی از نامه هائی که نشان می دهد استانداری مازندران و فرمانداری قائم شهر از هیچ کوششی برای حمایت از مهدی پرهام در 3 سال اخیر دریغ نکرده اند ، تصریح کرد:پرهام در تاریخ 27 آذر 93 طی نامه ای درخواست می کنند تا استاندار مازندران پیگیر اخذ مجوز تاسیس قرض الحسنه ای با نام نساجی  شوند که استاندار مازندران در ادامه حمایت از مالک باشگاه نساجی در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی کشور خواستار مساعدت در این موضوع می شود.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: آقای پرهام تنها یک مدرک بیاورد که از مسئولان کمک خواست و مسئولان حمایت نکردند ،ایشان حتی جلسات را کنسل می کنند تا مراحل واگذاری زمین به باشگاه نساجی انجام نشود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر گفت: پرهام حتی برای بخشش بدهی سرپرست باشگاه نساجی مازندران به بانک قوامین از ما کمک خواست که بنده این کار را انجام دادم .

محمدی با تاکید بر اینکه از بازی دادن مردم قائم شهر به دلیل عشق آنها به فوتبال و باشگاه نساجی به شدت ناراحت است ، اظهار داشت : پرهام در نامه ای می گوید بنده آماده ی واگذاری باشگاه نساجی هستم ولی در انتهای نامه می نویسد حق شکایت را برای خودم محفوظ می دانم ،همین جمله کافیست تا هر سرمایه گذاری که حاضر به خرید نساجی باشد اقدام به این کار نکند .

وی افزود: پرهام اگر نمی خواهد تیم داری کند بیاید و تیم را تحویل دهد نه اینکه با طرح موضوع شکایت سرمایه گذاران را فراری دهد.

محمدی ادامه داد:در 3 سال اخیر ، آیت الله علی معلمی امام جمعه شهرستان ، استاندار ، مدیرکل ورزش ، نمایندگان مجلس و بنده هر درخواستی که پرهام داشت برای کمک به وی پیش قدم شدیم ولی ایشان در کمال بی انصافی می گوید مسئولان هیچ کاری برای من نکرده اند.

فرماندار قائم شهر در پایان گفت:به زودی جلسه ای برای مشخص شدن تکلیف باشگاه نساجی مازندران برگزار خواهد شد و بنده از مردم فهیم شهرستان و هواداران باشعور نساجی مازندران درخواست میکنم اسیر جو سازی های عده ای نشوند که عظمت و بزرگی باشگاه نساجی را فدای خواسته های شخصی خود می کنند.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :