آخرین عناوین

پنجشنبه 29 مهر 1395-17:20 کد خبر:32418

صدای ما را به گوش مسئولین برسانید:

شهردار و اعضای شورای شهر نوشهر از خواب بیدار شوید!

جمعی از شهروندان منطقه هلستان نوشهر به یکی از چالش های خطرناک این منطقه اشاره کرده و آن را نشانه بی تدبیری شورا و شهرداری نوشهر دانسته اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، چند روز قبل بود که تصویر سقوط اتومبیلی بعلت عرض کم پل به رودخانه کنار جاده اصلی منطقه شهری هلستان، در گروه های تلگرامی دست به دست چرخید و باعث رنجش فرد زیان دیده گردیده بود.

بر اساس این گزارش ، در تاریخ 95/07/27 نیز مجددا اتومبیل دیگری بر اثر کم عرض بودن پل قدیمی، نبش بهارستان جنوبی 3 دچار حادثه شد و یک سمت آن بین زمین و رودخانه معلق ماند.

جمعی از شهروندان منطقه هلستان نوشهر طی تماس های مکرر ، خواستار رساندن صدای  خود به مسئولین شده اند.

این دسته از شهروندان معتقدند بارها اعضای شورای شهر در ایام تبلیغات شعار بهبود وضعیت پل و افزایش عرض پل از قسمت شرقی را داده بودند که متأسفانه در حد و اندازه یک شعار باقی مانده است و هیچکس جهت تحقق آن  نکوشید.

 

هرچند معتقدیم انعکاس کمبودهای یک منطقه شهری به مسوولین ، از وظایف "شورایاری" آن منطقه هست ولی گویا  در بعضی مناطق ، شورایارها هم وظایف خویش را فراموش کرده اند.

از شهردار نوشهر خواستاریم تا به این وضعیت موجود،  قبل از آنکه سبب مرگ راننده ای جهت شود رسیدکی نموده و جهت افزایش عرض پل اقدام لازم را انجام دهد.

اگر کلاه خودشان راهم قاضی کنند متوجه میشوند که واقعا ناگوار است در منطقه ی مظلومی مانند هلستان اهالی آن بابت کم عرض بودن پل دغدغه داشته باشند اما در سایر مناطق منازل مسکونی جهت تعریض جاده و رفاه شهروندان آن منطقه "خریداری" شود. 

اهالی هلستان کماکان معتقد بودند که تنها خدمت شهرداری به هلستان جدا از بحث روکش آسفالت، که آن هم با عدم احداث سرعتگیر در مکانهای مناسب جولانگاه و پیست سرعت انواع کامیونها و سواریها شده است، بردن شبانه زباله است که در زمان روستا بودن هلستان نیز صورت میگرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :