آخرین عناوین

يکشنبه 2 آبان 1395-21:51 کد خبر:32455

پای فیش های نجومی به شهرداری آمل رسید؟

دریافتی های عجیب شهردار آمل و مدیرانش/ لیست افراد و حقوق های دریافتی

مدت زیادی است بحث فیش های نجومی مطرح شده و این مساله به شکلی دیگر در شهرستان ها وجود دارد، لیست حقوقی عجیب و جالب شهرداری آمل یک نمونه است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خزر 24، مدت زیادی است بحث فیش های حقوقی نامتعارف و یا بعبارتی فیش های نجومی در کشور مطرح شده است و عوارض بسیاری نیز داشت و افراد بسیار زیادی یا برکنار شدند و یا خودشان استعفا دادند.

اما کمترکسی فکر می کرد این مساله به شکلی دیگر در شهرستان ها نیز وجود داشته باشد، بنابراین گزارش لیست حقوقی شهرداری آمل در سال 94نیز در نوع خود بسیار عجیب و جالب توجه است و احتمالا درسال 95 افزایش بسیار بیشتری خواهد داشت.

بطوریکه دریافتی بسیار بالای مدیران شهرداری بسیار جای تعجب است،ازدریافت های بسیار بالا خصوصا دریافت های ماه آخر سال که مبلغ بسیار زیادی دراغلب موارد است.

مبلغ دریافتی بیش از هشتصد و بیست میلیون ریالی شهردار آمل و مبالغ بالای معاونین نیز بسیار جالب توجه است و البته مشخص نیست این مبالغ بر چه اساسی پرداخت شده است.

دور از بحث قانونی یا غیر قانونی بودن این مبالغ مقدار آن است که بسیار عجیب و غیر قابل تصور است، مبالغی که به تایید رییس شورای شهر نیز رسیده است ولی طبق تحقیقات ما، بسیاری از اعضای شورای شهر از پرداخت این مبالغ بی اطلاع هستند.

وقتی شهرداری همیشه از نبود منابع مالی لازم و مشکلات فراوان مالی می نالد و حتی در پرداخت حقوق پرسنل خود دچار مشکل است پرداخت چنین حقوق هایی به مدیران چه قراردادی و چه رسمی چه ضرورتی دارد؟

امیدواریم شهرداری توضیحات لازم را در مورد چگونگی پرداخت این مبالغ اعلام کند و افکار عمومی را قانع سازد، همه این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که در همه جلسات به مشکلات مالی این روزهای شهرداری اشاره می شود.

در پایان تاکید می کنیم درصورتیکه شهرداری و یا شورای شهر آمل هرگونه توضیحات و مستنداتی در این مورد داشتند حاضر به انتشار هستیم.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :