آخرین عناوین

سه شنبه 11 آبان 1395-21:49 کد خبر:32584

آقای استاندار یا استان را رها کن و یا از خواب بیدار شو!!

وضعیت ناهنجار بیماران در بیمارستان های مازندران/کاش گذر مسئولین هم به بیمارستان ها بیفتد

وضعیت بد و ناهنجار در بیمارستان های مازندران و بی تفاوتی مسئولین ضعیف باعث بوجود آمدن معضلات اجتماعی شده و در آینده نزدیک ضررهای جبران ناپذیری به جامعه وارد می کند.


به گزارش خزرتیترخبر،در سال های اخیر متاسفانه وضعیت بهداشت و درمان در استان مازندران به مرحله هشدار رسیده است.

کشته شدن بیماران به خاطر سهل انگاری کادرهای درمانی،سهل انگاری برخی پزشکان،برخوردهای نامناسب کادر درمانی ،عدم نظارت کافی از سوی دستگاه های زیربط و....در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی مازندران زندگی را بر مردم ولایت مدار و صبور مازندران دشوار نموده است.

آقای استاندار پر ادعای ناتوانی که به علت رییس ستاد انتخاباتی رییس جمهور به سمت استانداری منصوب شده اید و عملا فاقد صلاحیت لازم برای این منصب بوده اید و هیچ گونه عملکرد مثبت نداشته و فقط استان مازندران و مردم را به عقب برگردانده اید آیا چسبیدن به صندلی قدرت بس نیست؟آیا حتما باید مردم مازندران تجمعی راه انداخته و یا با راه ها و روش های دیگر نارضایتی خود را به مسئولین بالاتر از شما اعلام کنند تا شما از ترس از دست دادن پست خود،کمی به فکر مردم باشید؟

آقای ربیع فلاح فراری از واقعیت های عینی در مازندران،آیا رییس دانشگاهی  که فقط با آمار بازی می کند و در عمل هیچ گونه کارکرد مثبتی ندارد  و کشته شدن بیماران به خاطر سهل انگاری  ها و بی تفاوتی کادرهای درمانی برایش فرقی ندارد برای این استان مفید می باشد؟

آقای رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران که فقط ادعا و آمار منتشر می کنید یا خود را به خواب زده اید و یا قصد ضربه زدن به مسئولین استان و کشور را دارید،بدانید و هشدار باشید که دیر یا زود آتش کم کاری نیروهای زیر مجموعه شما در مراکز درمانی دولتی دامن شما و خانواده شما را خواهد گرفت و مطمئن باشید آن آتش طوری خواهد سوزاند که تا سال ها برای مسئولین بعد از شما درس عبرتی خواهد شد.

کشته شدن زن باردار در بیمارستان امام(ره) که برای اولین بار نیست،سرگردانی بیمارانی  که وقت های رزرو شده آنها متاسفانه نادیده گرفته می شود و بیمار اصلی باید به منزل برگشته و به بیمارستان خصوصی برود اما بیماری  که با پارتی تخت رزرو شده را اشغال می کند باید درمان شود؟

جای تعجب می باشد که رییس سازمان بازرسی مازندران که از قضات با تجربه می باشد چرا علی رغم انتشار چندین گزارش در رسانه ها،اقدامی نمی کند؟

آیا واقعا کسی در استان مازندران نیست تا وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی را نظارت و....کند؟؟

به استاندار پر ادعا اما ناتوان مازندران،به رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و به برخی دیگر از مسئولین استان هشدار می دهیم تا با جان مردم بازی نکنید چون از جان بالاتر چیزی نیست و اگر هر چه سریعتر این وضعیت نابه هنجار اصلاح نشود منتظر هر عکس العملی باشید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :