آخرین عناوین

شنبه 15 آبان 1395-22:33 کد خبر:32620

سناریوی بی‌پایان تغییر مدیران:

سونامی کوچک در آمل!

تغییرات مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل ظاهرا سناریویی بی‌پایانی شده که با برکناری یک‌دفعه‌ایشان رعشه‌ای بر تن آنها ایجاد کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کاسپین 24، با آغاز سال 95 مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل با یک روند جالبی از سوی مدیران کل خود مواجه شده‌اند که برای دستگاه آن شهرستان یک سونامی کوچک تصور می‌شود.

این اتفاقات جالب در ابتدا دامن دستگاه فرهنگی آموزش و پرورش آمل را گرفته و مدیر آن دستگاه هنگام مراجعه ماموریتش در حیاط محل کارش حکم تودیع‌اش بدستش داده می‌شود.

دیگر اتفاق برای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل می‌افتد که ظاهرا در سال‌جاری این جابجایی مدیرش دو بار صورت گرفته به گونه‌ای که در بار اول به طور رسمی نبوده و رییس میزش را به فردی که در داخل همان اداره به عنوان رییس معرفی می‌شود، نمی‌بخشد اما قدرت مدیرکل اینبار در جابجایی بار دومش بیشتر می‌شود و رییس سابق این دستگاه را برداشته و جایگزین موردنظر خودشان را بر روی صندلی ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌نشانند و رئیس سابق را معاون همان اداره می کنند!

در حالیکه زمان تغییر و جابجایی این مدیر اجرایی همزمان با فعالیتش در فرمانداری و آنهم ساعات ملاقات عمومی در کنار فرماندار ویژه آمل بوده است .

اینبار در یک سوپرایز دیگر و سومین سونامی در دستگاه اجرایی شهرستان آمل از سوی مدیران کل مازندران به دستگاه اجرایی بهزیستی آمل رسید.

نصرت‌الله حسن‌زاده که مدت چهار سالی پس از علی‌اکبر نفیسی و بازنشستگی وی به عنوان رئیس اداره بهزیستی این شهرستان منصوب شد بدون شفاف‌سازی رسانه‌ای طی حکمی از سوی بهزیستی استان برکنار شده و فردی با نام حسین‌زاده سرپرست جدید این دستگاه معرفی می‌شود.

مدیری که برای سومین بار بدون تشریفات یا برگزاری مراسم تودیع و معارفه از سوی استان به شهرستان آمل منصوب شده که به نوعی سوپرایزی برای مردم این شهرستان شده است و این معنی را می‌رساند که مدیران استان دارند چکار می‌کنند؟‍‍!!!

اما این سناریوی تغییر مدیران در شهرستان آمل پایانی ندارد و اینبار معلوم نیست کدام مدیر آمل برداشته، برکنار یا جابجا می شود.... نکند اینبار شما باشید؟!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :