آخرین عناوین

يکشنبه 16 آبان 1395-11:23 کد خبر:32630

شهرداری قائمشهر سهم نیم درصدی پارسال کتابخانه‌ها را پرداخت نکرد:

شهرداری قائم‌شهر در مقابل فرهنگ کتاب و کتابخوانی/داد آرزو ولی‌پور در آمد

مدیرکل قائمشهری کتابخانه های عمومی مازندران گفت : شهرداری قائمشهر تاکنون سهم نیم درصدی سال گذشته کتابخانه های این شهر را پرداخت نکرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، آرزو ولی پور در جلسه انجام کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر افزود : شهرداری قائمشهر نه تنها سهم 600 میلیون تومانی سال گذشته کتابخانه های قائمشهر را پرداخت نکرده بلکه هنوز سهم امسال کتابخانه های این شهر را نیز محاسبه نکرد.

وی گفت : برای اینکه کتابخانه قائمشهر به مشکلات بیشتری مواجه نشود شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت نیم درصد درامد خود به کتابخانه اقدام کند تا بتوانیم در سطح شهر کارهای فرهنگی و نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

مدیر کل کتابخانه های مازندران با اشاره به تکمیل طرح های ضروری قائمشهر افزود: سالن امفی تئاتر کتابخانه مرکزی قائمشهر به دلیل نبود اعتبارات به شکل متروکه در امده است چرا که تکمیل آن نیاز به حداقل 200 میلیون تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی کتابخانه دیجیتال نیز به 10 میلیون تومان اعتبار نیاز است ، اظهار امیدواری کرد که با تجهیز این کتابخانه 10 دستگاه رایانه ، میز مطالعه و اینترنت پرسرعت بتوانیم در هفته کتاب و کتابخوانی شاهد بهره برداری ان باشیم.

وی همچنین خواستار کمک مسئولان ، خیرین و علاقه مندان به فرهنگ و ادب شهرستان برای تکمیل وتجهیز کتابخانه های این شهرستان شد.

شهرستان قائمشهر دارای 3 کتابخانه شهری و 2 کتابخانه روستایی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :