آخرین عناوین

يکشنبه 16 آبان 1395-16:30 کد خبر:32634

شهردار ساری خبر داد:

آمادگي شهرداري ساري براي تعريض و تبديل جاده گلما به بلوار

شهردار ساری گفت: اعلام مي كنم اگر برخي از دستگاهها همكاري كنند شهرداري ساري آماده است در كنار تعريض خيابان امامزاده عباس (ع)، اين خيابان را هم تعريض و تبديل به بلوار كند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری،مهدي عبوري شهردار ساري همراه با جمال باقري نسامي ،مسعود پيري، فيض الله نفجم از اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاونان خود ، شهردار منطقه يك و مديران عامل دو سازمان تابعه پس از بازديد از شهرك زيتون طي نشستي با ساكنان اين شهرك به بررسي مسائل و مشكلات آنها پرداخت .

در اين نشست نخست دو تن از نمايندگان ساكنان شهرك زيتون طي سخناني با قدرداني از خدمات بي نظير و كم سابقه شهردار مركز استان به طرح مشكلات اين شهرك پرداختند و پس از آن مهدي عبوري ضمن بيان اين مطلب كه كثرت جمعيت و محدود بودن فضاي شهري شهرك نشيني را اجتناب ناپذير كرده است و گفت : اما نبايد فراموش شود كه ساكنان شهرك ها نيز مانند ديگر شهروندان مطالبات و نيازهايي دارند كه بايد مورد توجه قرار گرفته و جهت رفع آنها اقدام شود.

وي با اشاره به حضور معاونان و برخي از مديران سازمان هاي تابعه شهرداري ساري در اين بازديد تأكيد كرد: به شما همشهريان عزيزم اطمينان خاطر مي دهم مطالبات بر حق شما به سرعت در دستور كار قرار گرفته و طي مدتي نه چندان دور جهت تحقق آنها اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

شهردار مركز مازندران داشتن فضاي سبز مناسب ، بوستان ، روشنايي و ناوگان حمل ونقل عمومي را ابتدايي ترين نيازهاي هر شهروند و به تبع آن ساكنان هر شهركي عنوان كرد و افزود:ترديد نكنيد همان گونه كه از امروز يك دستگاه اتوبوس و ون براي جابجايي شما عزيزان در نظر گرفته شد از همين فردا ترتيبات لازم براي احداث بوستان ، فضاي سبز ، تعريض ورودي شهرك زيتون و دو شهرك مجاور آن اتخاذ مي گردد ضمن آنكه تأمين روشنايي شهرك هم قطعاً بايد مورد توجه قرار گيرد اما اعتقاد راسخ دارم مهمتر از تمام اينها تعريض جاده گلما يا دقيق تر بخواهيم اعلام كنيم تعريض خيابان شهداي سوسنگرد و تبديل آن به يك بلوار است.

چرا كه آمد و شد در اين خيابان بسيار چشمگير مي باشد ضمن آنكه تعداد قابل توجهي هم روستا در اطراف و پايين دست اين خيابان وجود دارد كه ساكنان آنها براي تردد از همين خيابان استفاده مي كنند.

بنابراين همينجا اعلام مي كنم اگر برخي از دستگاهها همكاري كنند شهرداري ساري آماده است در كنار تعريض خيابان امامزاده عباس (ع) اين خيابان را هم تعريض و تبديل به بلوار كند چون از اين رهگذر مي توانيم ترافيك بلوار امام رضا را به شكل بارزي كاهش داده و خيابانهاي امامزاده عباس و شهيدان سوسنگرد را تبديل به ورودي و خروجي بسيار مناسبي در اين محدوده شهر بنمائيم .

شايان گفتن است كه به دليل محدوديت فضاي انجام نشست شهردار و همراهان با ساكنان شهرك فوق ، مهدي عبوري نشست جداگانه اي نيز با جمعي از بانوان ساكن اين شهرك انجام داد و پس از استماع سخنان و مطالبات آنها بر پيگيري و رسيدگي به تمامي درخواست ها تأكيد كرد و گفت: من تكريم بانوان و خاصه بانوان شهرم را يك امر حتمي مي دانم و اعتقاد راسخي دارم كه بايد مقام رفيع بانوان را ارج نهاد.

يكي از راههاي ارج نهادن نيز پاسخ به مطالبات آنها مي باشد و بنده تا زماني كه در شهرداري هستم براي تحقق اين مطالبات لحظه اي درنگ نمي كنم.

امشب هم به شما قول مي دهم در ارتباط با پارك و فضاي سبز و روشنايي و ديگر مشكلات شهرك كمال تلاش خود را به عمل آورده و در يك بازه زماني مناسب اين امكانات را در اختيارشما قرار خواهيم داد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :