آخرین عناوین

دوشنبه 17 آبان 1395-8:59 کد خبر:32639

اظهارات جنجالی عبوری در جمع مردم ۲۲بهمن ساری:

من زبان گویای مردمم/ کورخوانده اید!شما مگر می توانید حنجره عبوری را ببرید

شهردار ساری در جمع اهالی 22 بهمن، بارها خود را زبان گویای مردم دانست و پرسید چرا به وظیفه خود به درستی عمل نکردید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، عصر یک شنبه مهدی عبوری، شهردار ساری در جمع اهالی 22 بهمن این شهر حاضر شد و بار دیگر با یک سخنرانی جنجالی به صدر اخبار آمد، 22 بهمن ساری همان محله ای است که چندی پیش در اعتراض مردمی به تصادف و فوت یک خانم ساروی مورد توجه قرار گرفت.

شهردار ساری تمرکز خود را در این سخنرانی بر همین پروژه دولتی و نواقص فراوان آن متمرکز کرد و بارها خود را زبان گویای مردم دانست و پرسید چرا به وظیفه خود به درستی عمل نکردید.

براساس این گزارش، اهم اظهارات عبوری در این دیدار مردمی به قرار زیر است:

* برای ما شمال و جنوب معنا ندارد و همه جا ساری است، حتما در این سطح عظیم خدمت رسانی و پروژه های فراوان شهرداری نواقصی وجود دارد و ما منکر نیستیم و همه تلاش این است اسن ایرادها به حداقل برسد

* امروز انتظارات ازتیم عملگرایی شهرداری بالا رفته، رهبری تاکید می کنند وظیفه اصلی مدیران امیدآفرینی است، شما قضاوت کنید امیدآفرینی با سخنرانی و همایش و جلسات بی اثر اتفاق می افتد یا با وجود مدیران میدانی و اجرای سریع پروژه ها؟

* آیا مردم 22 بهمن و ساری بجز این کمربندی  که بعد از 40 سال با نواقص متعدد به بهره برداری موقت رسید انتظار  دیگری داشتند؟چرا نمی آئید در جمع مردم و صداقت داشته باشید.

* معتقدم دولت تدبیر و امید، دولتی است که بیشترین اقبال را در همه دوران ها از مردم مازندران و ساری به خود دیده است، ما کم کاری یک یا چند مسئول را به پای کم توجهی دولت نمی گذاریم.

* مگر قرار نشد یک پل بزرگ از روی سه راه جویبار تا ابتدای زمین های کلبادی احداث شود،مگر قرارداد 30 میلیاردی آن بسته نشد؟ مگر حتی رمپ ورودی دیوارچینی نشد؟ مگر چندین شمع در زمین فرو نرفت؟ اما امروز خبردار شدم پل 800 متری سه راه جویبار با یکی قرارداد جدید به همان پیمانکار قبلی داده می شود و طول پلاز 800 به 250 متر کاسته می شود و فقط از سه راه جویبار تا انتهای کمربندی را پوشش می دهد، این کجای مشکل مردم 22 بهمن را حل می کند؟

* چه کسی به شما اجازه می دهد به غلط برای این مردم، برای املاک این مردم و برای آینده آنها تصمیم بگیرید؟

* شاید کسی جرات بازگو کردن دغدغه مردم را نداشته باشد اما من زبان گویای این مردمم! به شما اجازه نمی دهد پروژه غلطی را اینجا شروع کنید، به هر دلیلی این کار غیر تخصصی اتفاق افتد، این پل برای عبور خودروهای سبک است اما آیا رمپ های ورود و خروجش درست است؟ آیا نورکافی دارد؟ آیا فکری برای هدایت آب های سطحی اش کرده اید؟ علائم ترافیکی اش کامل است؟

* کسانی که از مسیر بین المللی قائمشهر وارد مرکز استان می شوند چطور به این کمربندی وارد شوند، چطور می خواهید پل روبروی آب منطقه ای استان را خراب کنید؟

* مگر یادتان رفت وقتی من پرسیدم چه شد این کمربندی؟ تشر زدید به شما ارتباط ندارد!

* من در همین نقطه تا هر روز که شما بخواهید هستم، پس بیائید در کنار من با هم به مردم پاسخ بگوئید ، در هر رده مدیریتی که هستید، چه شهرستانی و چه استانی برای من فرقی نمی کند، برای من اصل مشکل مردم است، بیائید در کنار هم باهم به مردم پاسخ بگوئیم.

* قطعا حقایق مشخص می شود، اگر شده محله به محله، تکیه به تکیه، پایگاه به پایگاه، مسجد به مسجد و خانه به خانه می روم و افشاگری می کنم.

* در اتاق های کارتان نشسته اید با احزاب جلسه می گیرید که ما به عبوری و مدیریت شهری اجازه برگزاری مراسم بزرگ را نمی دهید، کورخوانده اید! شما مگر می توانید حنجره عبوری را ببرید؟مگر می شود این جمع های مذهبی، این تکایای، این حسینیه و هیات ها و چایگاه های را ببندید.

* مگر می توانید مانع خدمت گذاری به مردم بشوید؟ قطعا در این راه نمایندگی ولی فقیه حضرت آیت الله طبرسی حمایت می کند،چشمانش بیدار و زبانش الحمدالله گویا و همه اسناد و مدارک را هم در اختیار دارد.

* چرا مصوبات شورای شهر ساری را رد می کنید و می گوئید حق ندارید غیر از داخل شهر جایی هزینه کنید.

*آقای باقری، آقای نجاریان،آقای زلیکانی، آقای جعفری، آقای شعبانی، آقای شمشیربند عزیز، آقای پیری، آقای احمدی، آقای نفجم، آقای محمدی کیادهی شما حاضرید و شهادت بدهید.

* من زبان گویای شمایم من که قرار نیست انتخابات بیایم! تا یک عضو شورا میخواهد حرف بزند میگوید: چشم! انتخابات داریم و نیاز به تاییدصلاحیت داری!

ای بابا! عجب! یعنی دیگر نمی شود حرف های مردم را هم زد، من زبان گویای اینانم، همانطور که زبان گویای مردم هستم، من از عملکرد این عزیزان در شورا دفاع می کنم، مصوبات این عزیزان را اجرا می کنم.

*بدیهی است که هیچیک بی عیب و کامل نیستیم ولی ما می دانیم و می فهمیم و با همین درک از وضعیت می گویم: آن زمان که پروژه شروع شد و پیمانکار برنده شد و پول دادید و رُبان بریده می شد برای عکس یادگاری گرفتن، از هم سبقت می گرفتید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :