آخرین عناوین

دوشنبه 17 آبان 1395-9:19 کد خبر:32641

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد:

پیدا شدن 5 جنگل‌نورد مفقود شده در ارتفاعات جنگلی چلاو

رئیس جمعیت هلال احمر آمل، از پیدا شدن پنج جنگل‌نورد مفقود شده در ارتفاعات جنگلی چلاو و بلیران این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جمشید نیک‌ زاد در شهرستان آمل از یافته شدن پنج گردشگر آملی در ارتفاعات جنگلی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد قصد جنگل‌نوردی و گردشگری را داشتند و به این دلیل به جنگل عزیمت داشتند.

وی افزود: این افراد میانگین سنی 30 سال داشته و از ساعت 7 صبح روز جمعه گذشته حرکت خود را از جنگل‌های منطقه چلاو آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اعلام اینکه این افراد عصر جمعه عصر قصد داشتند با خروج از منطقه بلیران جنگل‌نوری خود را پایان دهند، تصریح کرد:این افراد با گم کردن مسیر عصر روز شنبه خبر مفقود شدن را به خانواده‌شان اطلاع دادند، اما خانواده این جنگل‌نوردان حدود ساعت 13 و 30 دقیقه روز یک‌شنبه مراتب را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

این مسئول با اشاره به اعزام یک تیم امداد و نجات مجهز به عملیات در جنگل سوی جنگل‌های بلیران و چلا، خاطرنشان کرد: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان با همکاری راه‌بلد بومی با عزیمت به منطقه کلرد، حرکت خود را به سمت جنگل میان‌بند انجام داد، خاطرنشان کرد:خوشبختانه حین عملیات به وسیله تماس تلفنی همسر یکی از افراد مفقود شده خبر پیدا شدن آنها در منطقه بلیران مخابره شده و تیم عملیاتی از ادامه مسیر سر باز زد.

نیک‌زاد با اعلام همکاری رئیس هیأت کوهنوردی شهرستان آمل و اعزام تیم کوهنوردی از سوی منطقه بلیران برای یافتن مفقودان، گفت: با اعلام یافتن این افراد، کوهنوردان و جنگل‎‌نوردان نیز به محل استقرار خود بازگشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :