آخرین عناوین

دوشنبه 17 آبان 1395-9:21 کد خبر:32642

با حکم رئیس هیأت کاراته مازندران انجام شد:

انتصاب مسئول کمیته استعدادیابی کاراته مازندران

طی حکمی از سوی رئیس هیأت کاراته مازندران ، مسئول جدید کمیته استعدادیابی کاراته منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ورزش کاراته چند سالی است که در مازندران مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار گرفت.

حضور ورزشکاران کاراته‌کا استان درعرصه‌های ملی و بین‌المللی مبین گرایش به این رشته ورزشی در بین خردسالان و نوجوانان است.

طرح استعداد یابی کاراته در استان مازندران چند سالی است که فعالیتش را در استان شروع کرد.

با توجه به اهمیت موضوع رئیس هیأت کاراته استان مازندران مصطفی شجاعی یکی از فعالان این رشته ورزشی را به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی کاراته  مازندران منصوب کرد.

در حکم رئیس هیأت کاراته استان مازندران آمده است؛ نظر به اهمیت و نقش ورزش و گسترش و تعمیم آن در جامعه و ارتقاء سطح رشته ورزشی کاراته در استان به مدت یک‌سال به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی هیأت استان مازندران معرفی و منصوب می‎شوید.

در همین ارتباط مصطفی شجاعی درباره برنامه‌ کمیته استعدادیابی مازندران اظهار کرد: انتخاب افراد مستعد در سنین پایه یکی از اقداماتی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

وی اضافه کرد: عدم توجه به این موضوع باعث می‎شود که افراد بدون داشتن استعداد لازم و با کمترین اثر بخشی وارد این رشته شوند که تلاش داریم در کمیته استعدادیابی افراد مستعد را وارد این رشته کنیم.

مسئول کمیته استعدادیابی مازندران خاطر نشان کرد: با اجرای طرح استعدادیابی سطح علمی مربیان در هدایت افراد مستعد افزایش پیدا می‏‌کند.

شجاعی در پایان از برنامه‌ریزی برای ایجاد تعامل با آموزش و پرورش برای دعوت از دانش‌آموزان مستعد برای فعالیت در رشته کاراته در دستور کار است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :