آخرین عناوین

چهارشنبه 19 آبان 1395-9:26 کد خبر:32652

ماجرای سفر یک‌ماهه شهردار رامسر چه بود؟

امام جمعه انتقاد کرد اما شورانشینان حمایت!

انتقاد امام جمعه رامسر در خطبه های نمازجمعه گذشته این شهرستان نسبت به سفری که وی آن را یک ماهه خوانده است، موجب وارد شدن گلایه هایی به این امر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا، انتقاد امام جمعه رامسر در خطبه های نمازجمعه گذشته این شهرستان نسبت به سفری که وی آن را یک ماهه خوانده است، موجب وارد شدن گلایه هایی به این امر شد.

براساس این گزارش، پس از آن که امام جمعه رامسر در سخنانی در نمازجمعه این شهر از سفر یک ماهه شهردار رامسر انتقاد کرد وی نیز در مقام دفاع از خود برآمد.

امام جمعه رامسر از وضعیت شهر رامسر انتقاد کرده و سفر یک ماهه شهردار را با توجه به مشکلات متعدد جایز ندانسته بود.

نصرت اله کوزه گر شهردار رامسر اظهار کرد: پس از یک سال کاری 20 روز برای دیدار خانواده ام به استرالیا رفته ام در حالی که فرصت مرخصی بنده را یک ماه اعلام کرده اند. به نظر می رسد اگر مسئولی در دورانی که عصر اطلاعات و تکنولوژی است این سفر را بدون هماهنگی رفته باشد جای سوال دارد.

وی در پاسخ به انتقاد امام جمعه این شهرستان درباره سفر طولانی مدت شهردار رامسر عنوان کرد: قطعا از راهنمائی های بزرگان این شهر استفاده خواهیم کرد و اگر هر سال سفری خارجی دارم به دلیل استفاده از ساختارهای شهری در همه زمینه ها کسب اطلاعاتی برای همکاران در مدیریت های مختلف مجموعه رامسر است تا بتوانیم در مدیریت شهری عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته که به اروپا سفر کردم و درباره زباله و مقابله با معضلات آن اخرین تکنولوژی های روز را به اطلاع شورای شهر رامسر رساندیم و نتیجه این شد که با حضور نماینده مجلس و فرمانداران و شهرداران سه شهرستان گرد هم آمدیم تا چاره ای اندیشیده شود.

وی بیان کرد: امیدوارم دلسوزان شهرستان درباره مسایل زود قضاوت نکنند از سویی نقد را نیز لازمه ادامه فعالیت ها می دانیم.

در جریان سفر شهردار هستیم

رئیس شورای شهر رامسر نیز درباره سفر شهردار این شهر که موجب گلایه امام جمعه شده است اظهار کرد: به عنوان رئیس شورای شهر در جریان مرخصی شهردار بودم و هیچ گونه تخلفی از این لحاظ وجود ندارد و مرخصی حق هر کارمندی بوده و با هماهنگی انجام شده است.

اسماعیل گوهررستمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های مسئولان شهری تلاش خود را جهت رفع مشکلات بکار می گیرد، تصریح کرد: هیچ گونه احساس اینکه در تصمیمات شهری دیکتاتوری وجود دارد نمی شود و اهمیت این مساله به اندازه ای است که تا کنون جلسات مختلفی را با امام جمعه و فرماندار جهت حل مشکلات در دفتر شورا برگزار کردیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :