آخرین عناوین

يکشنبه 1 تير 1393-22:35 کد خبر:336

جوانان ساری در حمایت از شهردار استارت جدیدی زده اند

برخی از جوانان ساری در اقدامی خودجوش در حمایت و تشویق از شهردار ساری ،وبلاگی را راه اندازی کرده اند.


به گزارش خزرخبر،گروهی از جوانان ساری که خود را در این وبلاگ (دوست داران مهندس عبوری) معرفی نموده اند با راه اندازی این وبلاگ که بیشتر تصاویری از عملکرد مهدی عبوری شهردار ساری می باشد حمایت خود را از شهردار مرکز استان اعلام نموده اند.

بر پایه این گزارش طی چند روز اخیر پیامک هایی با موضوع راه اندازی این وبلاگ در سطح شهر به دست مردم رسید که به نوعی نشان از حمایت و رضایت مردم از شهردار مرکز استان علی رغم برخی انتقادها از سوی برخی افراد دارد.

برخی از تصاویری که در این وبلاگ مشاهده می شود عبوری را همراه برخی از نامزدهایی نشان می دهد که در زمان انتخابات حمایت خود را از این نامزدها اعلام  نموده بود اما آن نامزدها نتوانسته اند رای لازم را برای ورود به شورای چهارم کسب نمایند.

در لوگوی این وبلاگ عبارت(جوانان حامی شهردار ساری مهندس عبوری – اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های شهردار ساری مهندس عبوری ) درج شده است.

سوالی که در اینجا ممکن است برای خوانندگان به جود آید این است که آیا روابط عمومی و واحد رسانه شهرداری ساری و سازمان های وابسته با آن همه نیرو و امکانات تاکنون نتوانسته اند به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل نمایند ؟ یا اینکه عملکرد شهردار ساری آنقدر چشمگیر و درخورد توجه می باشد که برخی از جوانان هم در اقدامی خودجوش برای  حمایت و تشویق و تشکر از شهردار این وبلاگ را راه اندازی نموده اند؟

سوال بعدی که ممکن است برای خوانندگان به وجود آید این است که آیا راه اندازی این وبلاگ تبلیغاتی برای برنامه های آینده عبوری می باشد و یا اینکه .....؟!؟

بر گزارش خزرخبر،به زودی انتصاب هایی در شهرداری ساری  صورت می گیرد که به اطلاع خوانندگان خواهیم رساند.

آدرس وبلاگ (دوستداران عبوری) به آدرس  sariubori.blogfa.comمی باشد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :