آخرین عناوین

يکشنبه 1 تير 1393-23:0 کد خبر:337

خدمات رسانی از نوع یک شرکت عریض و طویل...

مخابرات مازندران پول می‌گیرد ولی ترافیک نمی‌دهد!

طبق گفته این مشتری، مسئولین مربوطه مخابرات به وی اعلام کرده‌اند، این پول به حساب بانک ملت واریز شده و به حساب مخابرات منتقل نشده است! این در حالی است که هنگام واریز وجه نقد...


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال فردا،طبق گفته این مشتری، مسئولین مربوطه مخابرات به وی اعلام کرده‌اند، این پول به حساب بانک ملت واریز شده و به حساب مخابرات منتقل نشده است! این در حالی است که هنگام واریز وجه نقد به منظور افزایش ترافیک اینترنت در شهر نکاء، درگاه بانک ملت باز می‌شود./ حال سوال این است که چگونه حسابی که از طریق مخابرات این شهر به مشتریان معرفی شده است و مدت‌ها با همان حساب به مشتریان خدمات ارائه می کرده است بدون اطلاع رسانی به...

یکی از مخاطبین جهان نیوز به خبرنگار این پایگاه خبری اطلاع داد که به منظور خرید ترافیک اینترنت با حجم 6 گیگابایت، مبلغ دویست و سی هزار ریال معادل بیست هزار تومان به حساب مخابرات در شهر نکاء واقع در استان مازندران، از طریق بانک ملت اقدام نموده است اما این حجم ترافیک در حساب مشتری اعمال نشده است.

بعد از این اتفاق، مشتری حضورا علت عدم احتساب ترافیک را در مرکز مخابرات شهر نکاء، پیگیری کرده است که به نتیجه‌ای نرسید.

طبق گفته این مشتری، مسئولین مربوطه مخابرات به وی اعلام کرده‌اند، این پول به حساب بانک ملت واریز شده و به حساب مخابرات منتقل نشده است! این در حالی است که هنگام واریز وجه نقد به منظور افزایش ترافیک اینترنت در شهر نکاء، درگاه بانک ملت باز می‌شود.

حال سوال این است که چگونه حسابی که از طریق مخابرات این شهر به مشتریان معرفی شده است و مدت‌ها با همان حساب به مشتریان خدمات ارائه می کرده است بدون اطلاع رسانی به مشتریان، این حساب از مدیریت مسئولین مخابرات خارج شده است؟

سوال دیگری که به اذهان عمومی خطور می‌کند این است که چند شهروند به سرنوشت این مشتری دچار شده‌اند و در نهایت تکلیف این پول‌های سرگردان که نباید مبلغ کمی باشد، چیست؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :