آخرین عناوین

چهارشنبه 26 آبان 1395-9:1 کد خبر:33722

جاده مرگ بازهم حادثه آفرید:

برخورد مینی‌بوس و نیسان در جاده گهرباران/ تصادف 14 مصدوم برجای گذاشت/ تصاویر

جاده مرگبار گهرباران شهرستان میاندورود در ادامه سریال تصادفات جاده‌ای باز هم حادثه آفرید و در این سانحه خودروی مینی‌بوس و نیسان با یکدیگر برخورد کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جاده مرگبار گهرباران میاندورود در ادامه سریال تصادفات جاده‌ای دقایقی پیش بازهم حادثه آفرید.

در این حادثه دو خودروی نیسان وانت و مینی‌بوس در سه راه پنبه ‌چوله جاده گهرباران با یکدیگر به ‌شدت برخورد کردند و موجب مصدوم و زخمی شدن چندین نفر شدند.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که خودروی نیسان وانت پس از برخورد با مینی‌بوس در وسط جاده واژگون و راننده نیسان به‌شدت مصدوم شد که خودروهای امدادی با حضور در صحنه تصادف در حال جابه‌جایی حادثه‌ دیدگان هستند.

راننده مینی‌بوس از گرگان در حال جابه‌جایی کارگران فصلی و راننده نیسان وانت اهل روستای طبقده بخش گهرباران شهرستان میاندورود بوده است.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران ، گفت: حدود ساعت 7 صبح امروز چهارشنبه 26 آبان ماه خبر وقوع این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

زکریا اشکپور با بیان اینکه خودروهای آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس ولوجا، سورک، لاریم، وفائیان و طوسکلا به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: این حادثه رانندگی در سه‌ راهی پنبه‌چوله ـ باغ‌وحش در جاده گهرباران میاندورود اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این حادثه 14 مصدوم برجای گذاشت که مصدومان 8 زن و 6 مرد بودند، افزود: پنج مصدوم شامل سه خانم و دو آقا به بیمارستان امام حسین (ع) نکا و 9 مصدوم شامل چهار آقا و پنج خانم به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در پایان گفت: حال راننده 41 ساله نیسان وخیم اعلام که سریعا به اتاق عمل منتقل شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :