آخرین عناوین

چهارشنبه 26 آبان 1395-16:11 کد خبر:33730

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

برگزاری مراسم اربعین ویژه کارکنان حراست استان، در ارشاد مازندران

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، میزبان مدیر حراست کل استان و مدیران و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی استان مازندران در مراسم ویژه اربعین حسینی بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، مراسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با حضور حاج آقا ایمانی رئیس حراست کل استان، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی استان مازندران، به میزبانی دستگاه فرهنگی استان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که صبح روز چهارشنبه ٢٦ آبان ١٣٩٥ در سالن نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، حجت الاسلام اندرخورا سخنران مراسم، طی سخنانی به فلسفه عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین پرداخته و اهمیت مراسم اربعین و پیاده روی عزاداران حسینی را تبیین و تشریح کرد.

همچنین احد جادوانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ضمن خوشامدگویی به مدیران و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی استان، از برگزاری این مراسم ارزشمند که همه ساله در این اداره کل برگزار می شود، تمجید کرده و گردهمایی کارکنان خدوم این مجموعه ی پر اهمیت را موجب مباهات دستگاه فرهنگی استان دانست.

شایان ذکر است قرائت زیارت عاشورا و مداحی شهادت سالار شهیدان توسط شاه نوری مداح اهل بیت، در ابتدای این مراسم با شور و شکوه فراوان به اجرا در آمد.

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویژه مدیران و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی استان، همه ساله در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :