آخرین عناوین

جمعه 28 آبان 1395-18:23 کد خبر:33742

سخنگوی اورژانس بابل خبر داد:

تصادف زنجیره ای در بابل 4 مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس بابل، از چهار مصدوم تصادف دو خودروی سواری و همزمان برخورد خودروی دیگر سواری با عابر پیاده در جاده قدیم بابل به آمل درویش‌خیل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا،مهدی غلام نیا روشن اظهار کرد: با گزارش مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر تصادف سه خودرو سواری با عابر در جاده  قدیم  بابل به آمل درویش خاک گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین های پایگاه  دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵به علت شدت ترافیک  در مدت زمان 13 دقیقه  در صحنه حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: در این حادثه نخست خودرو پراید با عابر پیاده برخورد کرد همزمان در همان مکان دو خودرو سواری به علت اینکه با  عابر پیاده برخورد نکنند با یکدیگر برخورد کردند.

سخنگوی اورژانس بابل، گفت: در این حادثه متاسفانه چهار زن ۱۷، ۲۷و ۱۱ ساله و دختر بچه ۳ساله دچار آسیب‌دیدگی سر، دست و پا، قفسه سینه و کتف  ‌شدند.

این مسئول، یادآور شد، تکنسین‌های  اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی از قبیل کنترل خونریزی و پانسمان و محدود سازی ستون فقرات و اکسیژن‌تراپی و رگ گیری به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :