آخرین عناوین

دوشنبه 1 آذر 1395-11:33 کد خبر:33766

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر خبر داد:

نجات 71 سرنشین خودرو‌های گرفتار در جاده‌های نوشهر

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر از نجات 71 سرنشین خودروهای گرفتار در جاده‌های بخش کجور خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، امیرحسین عسگرزاده اظهار کرد: بارش برف که از ساعات اولیه بامداد یکشنبه در بخش‌های مختلف بخش کجور آغاز شده بود سبب سفیدپوش شدن راه‌های ارتباطی این بخش و لغزندگی جاده‌های منتهی به روستاهای بخش کجور شد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در این جاده‌ها، بلافاصله اکیپ‌های امداد و نجات جاده‌ای پایگاه هلال احمر بخش کجور در راه‌ها و جاده‌های ارتباطی بخش کجور اقدام به گشت‌زنی کردند تا خودروها و سرنشینان گرفتار در این مسیرها را نجات دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر تصریح کرد: اکیپ‌های امداد و نجات جاده‌ای پایگاه هلال احمر بخش کجور موفق شدند در عملیات‌های مختلف امدادی که تا ساعت 23 شب به طول انجامید تعداد 18دستگاه خودرو به همراه 71 سرنشین را از گرفتار شدن در برف و بوران جاده‌‌های بخش کجور رهاسازی و نجات دهند و برای برخی دیگر از خودروها نیز اقدام به بستن زنجیر چرخ کردند.

وی با بیان اینکه بارش شدید برف همچنان در بخش کجور ادامه دارد، تأکید کرد: تمامی رانندگان خودروهای بومی و عبوری که قصد تردد در جاده‌‌های کوهستانی بخش کجور را دارند ضروری است تا زنجیر چرخ و البسه گرم با خود به همراه داشته باشند.

عسگرزاده گفت: نیروهای پایگاه امداد و نجات هلال احمر بخش کجور همچنان در مسیرهای ارتباطی بخش کجور حضوری فعال خواهند داشت تا رانندگان خودروها با آسودگی خاطر بیشتری به مقصدهای خود سفر کنند.

براساس این گزارش، بارش برف در بخش‌های مختلف بخش کجور همچنان ادامه دارد ولی تمامی راه‌های مواصلاتی باز و خدمات برق و آب نیز برقرار است و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :