آخرین عناوین

سه شنبه 2 آذر 1395-9:16 کد خبر:33773

اداره راه و شهرسازی دقیقا کجایی؟

مشکلی به‌ نام آب‌گرفتگی زیرگذرها در قائم‌شهر! /تصاویر

معضل همیشگی قائم‌شهر در ایام بارش باران و عدم توجه مسئولان مشکلات متعددی را برای مردم به‌ وجود می‌آورد و اداره راه و شهرسازی به فکر حل این مشکل نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از قائم آنلاین، این روزها که بارش باران در شهرستان قائم‌شهر آغاز شده است، با کوچکترین بارش رفت و آمد برای شهروندان قائم‌شهری سخت می‌شود و ترافیک در همه خیابان‌ها عبور و مرور را برای مردم سخت می‌کند.

اداره راه و شهرسازی به‌عنوان متصدی مستقیم زیرگذرهای اسکندرکلا و کوچکسرا نه در زمان ساخت و نه هم اکنون که چندین سال است مردم را در زمان بارش باران به سختی می اندازد چاره ای اندیشه نکرد.

اداره راه و شهرسازی قائم‌شهر چرا برای حل این معضل بزرگ دنبال راه حل نیست، خود علامت سوال بزرگی است که شهروندان با آن مواجه هستند.

زیرگذرهایی که در زمان احداث به فکر خروجی آب‌های سطحی در آن نبودند و مردم نیز هم اکنون عادت کردند که روزهای بارانی رفت و آمد از این زیرگذرها ممنوع است.

ای کاش روزی برسد راه‌های کشور و ساخت تقاطع‌ها و زیرگذرها به شکلی اصولی صورت بگیرد و مهندسین راه و شهرسازی از علمی که در دانشگاه‌ها کسب کردند روزی در عمل نیز از آن استفاده کنند، البته اگر علمی کسب کرده باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :