آخرین عناوین

سه شنبه 2 آذر 1395-14:39 کد خبر:33784

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه خبر داد:

نجات چهار جوان از جنگل های برفی مازندران

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: با تلاش نیروهای امداد و کوهستان ،چهار جوان که در داخل یک دستگاه خودروی در جنگل های برفی محبوس شده بودند نجات یافتند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه گفت: با تلاش نیروهای امداد و کوهستان این جمعیت شب گذشته چهار جوان که در داخل یک دستگاه خودروی پراید در جنگل های برفی این شهرستان محبوس شده بودند نجات یافتند.

جهانگیر آذری روز سه شنبه افزود: این چهار جوان قائمشهری روز یکشنبه این هفته و همزمان با تعطیلات برای زیارت امامزاده گزو درمنطقه جنگلی و صعب العبور لفور شهرستان سوادکوه شمالی وارد این مسیر شدند.

وی ادامه داد:سرنشینان خودرو هنگام بازگشت با جاده برفی و پر از شاخه های درختان مواجه شدند و امکان بازگشت برای آنها وجود نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه با اشاره به اینکه آنتن دهی تلفن همراه در منطقه جنگلی لفور به سختی امکانپذیر است ، افزود: این جوانان با پیدا کردن موقعیت بهتر تماس تلفنی با خانواده های خود برقرار کردند .

وی اظهارداشت:پس از اطلاع خانواده آنها به هلال احمر سوادکوه ، 3 نفر از نیروهای امداد و نجات کوهستان ساعت 15 روز گذشته به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت:امدادگران با برداشتن بیشتر از 40 درخت تنومند که در مسیر جاده افتاده بود و پاکسازی مسیر ، ساعت 23 دیشب به محل حضور آنها رسیدند.

وی ادامه داد:در حالی امدادگران مسیر 2ساعته امامزاده گزو را در مدت هشت ساعت طی کردند که این جاده براثر بارش برف و شکسته شدن درختان ، مسدود و غیر قابل تردد شد.

به گفته آذری ، این چهارنفر که بدون ذخیره غذا ، آب و سوخت بودند ، سالم نجات یافتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :