آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-0:8 کد خبر:33788

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد:

آماده‌باش راهداران در محور هراز/ رانندگان زنجیر چرخ داشته باشند

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران از آماده‌باش راهداران خبر داد و گفت: مسافران و رانندگان ، زنجیر چرخ و سوخت لازم به همراه داشته باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،یوسف جغتا اظهار کرد: هم‌اکنون راهداران در چهار راهدارخانه محور مواصلاتی هراز این شهرستان مستقر هستند و به‌ صورت آماده‌ باش به عملیات راهداری می‌پردازند.

وی افزود: چهار راهدارخانه گزنک، منظریه، کهرود و امامزاده هاشم اداره راه و شهرسازی لاریجان در مواقع اضطراری آماده ارائه خدمات و اسکان به مسافران، در راه ماندگان و هم‌استانی‌ها است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون در مناطقی همانند روستای اسک و شهر گزنک شاهد هوای ابری و مستعد بارندگی هستیم، تصریح کرد: در مناطقی همانند امامزاده‌ هاشم تا لاسم نیز بارش برف به‌صورت خفیف شروع به باریدن کرده است.

*ترافیک روان در محور هراز

این مسئول ادامه داد: ترافیک محور مواصلاتی هراز روان بوده و تردد در آن جریان دارد.

جغتا، رفت و آمد در مسیر مواصلاتی هراز را عادی خواند و یادآور شد: در مناطق پایین‌دست محور هراز همانند منطقه پارک جنگلی و نارنجستان با بارش شدید باران و تگرگ همراه است.

وی تصریح کرد: همه انبارهای نمک راهدارخانه این محور مواصلاتی ذخیره لازم نمک را دارند همچنین بیش از 2 تن نمک برای نمک‌پاشی برای یخ‌زدایی در انبارها وجود دارد و مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران خاطرنشان کرد: برای یخ‌زدایی راه‌های روستایی و مسیرهای فرعی نیز نمک لازم در اختیار دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها قرار گرفته تا در مواقع لزوم برای بازگشایی مسیر از آن استفاده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور مواصلاتی هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به‌شدت پرهیز کنند.

* مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

جغتا تصریح کرد: رانندگان در حال تردد از جاده شریانی هراز حتماً قوانین و مقررات راهنمایی را در دستور کار قرار دهند، به دستورهای راهداران، مأموران راهنمایی و رانندگی و پلیس گوش سپرده از سرعت بی‌جا، سبقت غیرمجاز و پیشی گرفتن از خودروها از سمت راست جاده جدا خودداری کنند.

وی یادآور شد: رانندگان و مسافران برای تردد در محور هراز حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و از سیستم گرمایشی و سوخت مورد نیاز خودروی خود مطمئن باشند تا در صورت لزوم از آن بهره بگیرند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: رانندگان و مسافران برای سفر در محور هراز مواد غذایی لازم و پر کالری به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم و مواقع اضطراری از آنها استفاده کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :