آخرین عناوین

يکشنبه 1 تير 1393-23:37 کد خبر:339

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

تغییری در تقسیمات جغرافیایی و سیاسی مازندران ایجاد نشده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در یکسال فعالیت دولت، تقسیمات جدیدی از نظر حوزه جغرافیایی و سیاسی در استان و تغییر در وضعیت موجود آن ایجاد نشده است.


به گزارش خزرخبر ،علیرضا یونسی در گفتگو با مهر گفت: پیشنهاداتی برای تقسیمات جدید سیاسی و جغرافیایی در استان مطرح شده ولی هنوز هیچکدام جنبه عملیاتی پیدا نکرده است.

وی درباره میانکاله و شایعاتی درباره جدایی آن از مازندران به سفر ایام نوروز وزیر کشور به استان اشاره و اضافه کرد: در این سفر مطرح کرده بود، که مصوبه دولت قبلی را در این زمینه ابلاغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه مصوبه دولت قبلی درباره جدایی میانکاله تاکنون اجرایی نشده است، بیان داشت: همچنان وضعیت جغرافیایی استان همانند سابق باقی مانده است.

چارت فرمانداریهای ویژه در دست بررسی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در پاسخ به اینکه چرا فرمانداریهای ویژه استان در حد تابلو باقی مانده و برای تکمیل چارت اداری و جایگاه آن چه برنامه ای وجود دارد، بیان داشت: قرار شد چارت پیشنهادی فرمانداری ویژه به وزارت کشور ارائه شود.

یونسی با اشاره به تشکیل سه فرمانداری ویژه در استان گفت: این فرمانداریها همچنان با چارت اداری فرمانداری سابق فعالیت می کنند و درحال بررسی کارشناسی هستیم.

وی درپاسخ به اینکه آیا روند تغییر فرمانداران در استان متوقف شده یا ادامه دارد، گفت: ما مجری سیاستهای دولت هستیم و هر مسئولی نتواند خود را با سیاستهای دولت تطبیق دهد و عمل کند، جابجا می شود.

یونسی با بیان اینکه عده ای از فرمانداران از دستگاههای دیگر به عنوان مامور در فرمانداری خدمت می کردند که به سازمانهای تابعه رفتند و فرماندارنی که باقی ماندند نیز تلاش می کنند در چارچوب سیاستهای دولت عمل کنند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :