آخرین عناوین

يکشنبه 1 تير 1393-23:55 کد خبر:342

مدیرکل ارشاد مازندران:

نمایشگاه بزرگ قرآن در مازندران برپا می‌شود

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن ویژه ماه مبارک رمضان، در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر و  به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی مازندران، حجت الاسلام  عباس علی ابراهیمی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم یک آیه را به طور مفصل به این ماه مبارک اختصاص داده است.

وی با اشاره به اهمیت بیان تفسیر قرآن در ماه رمضان، از نشست روحانیون و مبلغان درخصوص تبلیغ فرهنگ قرآنی با حضور حجت الاسلام قرائتی در ساری به عنوان حرکتی ارزشمند درآستانه ماه مبارک رمضان یاد کرد.

ابراهیمی، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مسجد محوری، باید کلاس ها و فعالیت های فرهنگی و آموزشی در مساجد متنوع و جذاب باشد تا این نسل جذب مساجد شوند.

وی از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن ۸ تا ۱۸ تیرماه در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی مازندران خبر داد و گفت: ارائه نرم افزارهای مدرن و پیشرفته فرهنگ قرآنی، کتابت کلام وحی، برگزاری مسابقات فرهنگی، درس هایی از قرآن، اذان، مسابقه امام علی(ع) پیرامون فضایل اخلاقی آن حضرت، ویژگی های زمان امامت و ظلم خلفای وقت از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد این استان در ماه رمضان است.

ابراهیمی، تامین زیرساخت های لازم و توجه به آن را در سواحل ضروری دانست و گفت: باید شانیت مهمانپذیری در طرح های سالمسازی توجه شود.

وی افزود: اجرای کارهای فرهنگی، ساماندهی نمازخانه، تبلیغات محیطی، برگزاری نمایشگاه کتاب و تامین امنیت لازم از جمله اقدامات در طرح های دریا است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :