آخرین عناوین

دوشنبه 2 تير 1393-21:3 کد خبر:344

اطلاعات جامعی در زمینه بنگاههای اقتصادی مازندران وجود ندارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: متاسفانه اطلاعات اقتصادی جامع در زمینه بنگاههای اقتصادی و میزان درآمدهای آنان وجود ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از  مهر، موسی قاسم پیشه در گردهمایی ذیحسابان دستگاههای اجرایی، با بیان اینکه عدم شناسایی منابع درآمدی جدید مشهود است، بیان داشت: برای ارائه خدمات مناسبت باید شاخص های تدوین شده در برنامه را ارزیابی کرد و برای شناسایی و افزایش منابع درآمدی استان گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه باید اطلاعات اقتصادی جامعی از وضعیت مشاغل، منابع درآمدی موجود و ظرفیتهای بالقوه تهیه شود، گفت: مازندران دارای طرفیتهای بالقوه منحصربفردی در زمینه های کشاورزی، گردشگری و زیست محیطی است و باید بانک اطلاعات اقتصادی استان تکمیل شود زیرا پشتوانه خوبی برای شناسایی و افزایش منابع درآمدی استان است.

قاسم پیشه، با عنوان اینکه ذیحسابان نقش محوری در دستگاههای اجرایی دارند، تربیت معاونان ذیحسابان را از رسالتهای مهم برشمرد و گفت: تربیت مدیران متعهد می تواند آینده روشنی را برای سیستم نظارت مالی استان ترسیم کند.

 قاسم پیشه درادامه بیان داشت:یکی ازسیاستهای کلی اداره کل اموراقتصادی ودارایی، ایجاد یک سازمان دانش بنیان و تخصص محورمبتنی برنظم وانضباط مالی واداری با تفویض اختیاربه معاونتها می باشد.هدف مدیران عالی اداره کل درجهت استقرارسیستم کارا وموثر، ارزیابی عملکرد کارکنان و ذیحسابان براساس شاخصهای از پیش تعیین شده تبیین شده است.

وی در پایان به اعزام تیمهای حسابرسی به دستگاههای اجرایی به عنوان نمایندگان مدیریت جهت ارزیابی نظارت مالی و عملکرد ذیحسابان اشاره و تأکید کرد: ذیحساب، ناظری ازناظرین وعهده دار نظارت بخشی از نظارت اداره کل بوده و لازم است همکاریهای همه جانبه با حسابرسان تیمهای حسابرسی صورت پذیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :