آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-9:4 کد خبر:34789

مدیرکل راه آهن شمال خبر داد:

سقوط چندین اصله درخت بر روی ریل راه‌آهن در شیرگاه/ متوقف شدن 3 ساعته قطار مسافری

بامداد امروز سقوط چندین اصله درخت در مسیر ایستگاه شیرگاه ـ زیراب موجب مسدود شدن شدن این مسیر و توقف چند ساعته قطار مسافربری شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بامداد امروز سقوط چندین اصله درخت تنومند بر روی ریل راه‌آهن در این مسیر به دلیل بارش برف سنگین مسدود شده بود.

یوسف گران‌پاشا مدیرکل راه آهن شمال در این باره با تایید خبر سقوط درخت بر روی ریل راه‌آهن در محدود شیرگاه ـ زیرآب  گفت: با اطلاع در مرکز کنترل با تشکیل و اعزام اکیپ جمع‌آوری سانحه مستقر در ایستگاه شیرگاه به منطقه، اقدام به بازگشایی مسیر کردند.

مدیرکل راه‌آهن شمال در این رابطه گفت: به دلیل مسدود شدن مسیر زیراب شیرگاه قطار مسافری تهران گرگان از ساعت چهار و پنجاه و پنج دقیقه در ایستگاه زیراب و دو قطار محلی پل سفید گرگان در ایستگاه پل سفید متوقف شدند.

وی افزود: اکیپ جمع‌آوری سوانح با درزین از شیرگاه به محل سقوط درخت اعزام و با وجود بارش سنگین برف در ساعت 7:25 دقیقه صبح موفق به بازگشایی مسیر ریلی شدند.

مدیرکل راه آهن شمال ضمن اعلام آمادگی صددرصد در خدمت‌رسانی مسافری و سوخت‌رسانی به منطقه تصریح کرد: این اداره کل با توجه به در اختیار داشتن سالن‌های گرم انتظار آمادگی حضور و جابه‌جایی مسافران را با 14 رام قطار مسافری دارد.

وی افزود: در تمام ساعت‌های شبانه روز با حضور مداوم ماموران در طول خطوط تمامی مشکلات ناشی از بارش برف به سرعت برطرف خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :