آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-9:53 کد خبر:34792

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

احتمال افت فشار گاز امشب در مازندران/قطع شدن گاز ادارات مازندران از امروز

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:به علت برودت هوا و مصرف زیاد گاز احتمال افت فشار گاز امشب در مازندران پیش بینی می شود.


به گزارش خزرتیترخبر، ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : بارش برف از دور روز گذشته موجب کاهش محسوس دمای هوا و افت فشار گاز در استان شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون فشار گاز در همه مناطق استان طبیعی است افزود: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف و کاهش دما ، امشب نیز شاهد افت فشار گاز در استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به مردم توصیه کرد برای پیشگیری از افت فشار گاز در ساعات پیک مصرف (15 تا 23) از روشن کردن بخاری های اضافی و نیز زیاد کردن شعله بخاریها و درجه سیستم گرمایشی خودداری کنند.

ابراهیم زاده افزود:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای تقویت فشار گاز در استان ، سیستم گرمایشی ادارات از ساعت 14 و 30 دقیقه( پایان ساعت کاری اداری ) امروز خاموش می شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: با توجه به تداوم سرما و به منظور حفظ شبکه خانگی گاز، ساعت 15 امروز گاز ادارات مازندران قطع می شود.

وی افزود: مدیرکل سیاسی امنیتی مازندران به فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ابلاغ کرد و مدیران موظف به خاموش کردن گاز هستند.

ابراهیم زاده گفت: به منظور اطمینان از قطع بودن گاز ادارات، ماموران شرکت گاز از ادارات بازرسی می کنند.

وی با بیان اینکه گاز صنایع استان قطع شده است، افزود: صنایع از سوخت دوم استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در حال حاضر در نانوایی های مازندران مشکل گاز وجود ندارد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه شهرهای بابل و آمل افت فشار گاز وجود داشت، افزود: 26 میلیون متر مکعب گاز 24 ساعت گذشته در مازندران مصرف شده است.

وی گفت: 70 درصد مصرف کننده های گاز بخش خانگی است و مازندران یک میلیون و 250 هزار مشترک گاز خانگی دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :