آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-12:21 کد خبر:34795

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

سوخت رسانی به مناطق صعب‌العبور مازندران تداوم دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با توجه به برودت هوا،عملیات سوخت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور منطقه ساری ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، حسینعلی طالبی با اشاره به قطع گاز برخی شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان بالای هزار متر مکعب که با اعلام قبلی شرکت گاز بوده است، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به نواحی منطقه ساری سوخت جایگزین مورد نیاز خود را تأمین کنند.

حسینعلی طالبی با اشاره به برودت زود هنگام هوای سرد درمازندران و نیاز بیشتر مردم به سوخت، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط منطقه ساری ونواحی تابعه، هیچگونه خللی درسوخت‌رسانی مطلوب وجود ندارد واین شرکت در حال حاضر در حال با ذخیره‌سازی انجام شده در حال توزیع سوخت های جایگزین است.

وی ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی توسط مصرف‌کنندگان را حدود چهار میلیون لیتر پیش‌بینی و تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های لازم متأسفانه تاکنون حدود یک‌میلیون لیتر سوخت توسط تعدادی از مصرف‌کنندگان ذخیره‌سازی شده است که در صورت بروز بحران سرما مصرف‌کنندگانی که تاکنون اقدامی نسبت به ذخیره‌سازی سوخت نکرده‌اند با مشکلاتی روبه‌رو خواهند شد.

طالبی ادامه داد: علی رقم تأکیدات منطقه ساری و دیگر مسئولین استانی در خصوص ذخیره‌سازی قبل از رسیدن فصل سرما، استقبال کمی از سوی مصرف‌کنندگان صورت گرفته است، منطقه ساری آمادگی کامل دارد در صورت مراجعه، نسبت به تأمین سوخت جایگزین برابر سهمیه اقدام نماید.

وی تأکید کرد: تمهیدات وتدابیرلازم در منطقه ساری انجام‌گرفته است و ذخیره توزیع به‌موقع سوخت جایگزین درزمان قطع احتمالی گاز پیش‌بینی‌شده است ونواحی تابعه منطقه ساری، مراکزت امین و مجاری توزیع از هم‌اکنون آماده خدمت‌رسانی در شرایط سخت وسرمای طولانی هستند.

مدیر منطقه ساری با اشاره به اینکه در منطقه ساری مشکل سوخت وجود ندارد، ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران بخش عملیاتی وستادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری،به‌اندازه کافی سوخت جایگزین در انبارهای این شرکت ذخیره‌سازی شده است و مصرف‌کنندگان زیرمجموعه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، مراکز آموزشی و درمانی، مراکز صنفی و صنعتی و سایر مصرف‌کنندگانی که تاکنون نسبت به ذخیره‌سازی سوخت اقدام نکرده‌اند در اولین فرصت اقدام کنند.

حسینعلی طالبی اظهار کرد: عملیات سوخت‌رسانی به مناطق صعب العبورنیز باقوت تمام ادامه دارد و آن دسته از مصرف‌کنندگان که از نفت سفید استفاده می‌کنند، نسبت به دریافت و ذخیره‌سازی سوخت خود از فروشندگی‌های مربوطه اقدام کنند و این کار را به ماههای پایانی سال موکول نکنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :