آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آذر 1395-11:38 کد خبر:34822

مسئولان به داد مردم برسند:

تداوم قطعی برق در منطقه چهاردانگه مازندران/ مردم آب شرب ندارند

قطعی برق در منطقه چهاردانگه مازندران وارد پنجاهمین ساعت متوالی شد و به دنبال آن آب شرب مردم منطقه نیز قطع است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، به دنبال سرمای شدید چند روز گذشته برق در منطقه بالادست چهاردانگه مازندران قطع شد.

با توجه به اقدامات انجام شده تنها در روز گذشته فقط یک ساعت شبکه برق متصل و دوباره قطعی برق از سر گرفته شد.

تعدادی از اهالی منطقه با اعلام اینکه در حال حاضر برای تامین نان و آب هم دچار مشکل هستند، به خبرنگار ما گفتند: هیچ‌یک از مسئولان استانی و ملی به فریاد ما نمی‎رسند.

آنها با اعلام اینکه امکان برقراری ارتباط تلفنی نیز به ندرت فراهم می‎شود، افزودند: به دنبال قطعی برق شبکه آب منطقه نیز دچار مشکل شده است.

اهالی کوهستان معتقد هستند: اقدامات انجام شده برای اتصال برق سراسری کافی نبوده است.

آنها خاطرنشان می‌کنند: مسئولان شهرستانی و استانی اگر توانایی رفع مشکل را ندارند از نیروهای امدادرسانی استان سمنان که نزدیک به منطقه هستند، استفاده کنند.

عضو شورای بخش چهاردانگه مازندران نیز گفت: قطعی برق همچنان ادامه دارد و با توجه به قطعی برق ارتباط تلفنی ما نیز قطع شده است.

عالیشاه اضافه کرد: تعدادی از روستاها که به صورت متمرکز و از طریق نانوایی برای تهیه نان اقدام می‎کردند در حال حاضر به شدت دچار مشکل هستند.

وی با انتقاد از مسئولانی که فقط اقدام به انتقال زباله به منطقه چهاردانگه مازندران می‎کنند، ادامه داد: در حال حاضر مردم منطقه نیاز مبرم به کمک‌رسانی دارند، چرا باید زیرساخت برق این منطقه به حدی دچار مشکل باشد که 50 ساعت برق قطع شود.

این مسئول با اعلام اینکه مشکل آب شرب مردم منطقه با وجود احداث مجتمع حل نشده است، تصریح کرد: از زمان افتتاح پروژه برق مشکل قطعی برق در زمان بارش برف و باران وجود داشته است و در زمان بحران مشکلات مردم حادتر می‎شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :