آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آذر 1395-16:53 کد خبر:34830

فرماندار نوشهر خبر داد:

تلاش برای نجات 10 کوهنورد گرفتار در برف ادامه دارد/ امکان حضور بالگرد نیست

فرماندار نوشهر گفت: تلاش برای نجات 10 کوهنورد گرفتار در برف در این شهرستان ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،علی شادمان در شهرستان نوشهر درباره آخرین وضعیت کوهنوردان گرفتار در جنگل‌های «ویسر» بخش کجور و «نجارده» در بخش مرکزی نوشهر اظهار کرد: این افراد در دو روز گذشته به سمت جنگل‌های این مناطق رفتند که بر اثر بارش شدید برف دچار غافلگیری شده و در محاصره برف قرار گرفتند.

وی افزود: به علت شدت بارش برف و بوران، مسیرهای منتهی به این افراد مسدود شد و بنابراین کار را برای نجات این 10 کوهنورد با مشکل جدی روبه رو شد.

فرماندار نوشهر بیان کرد: برای دسترسی آسان‌تر به کوهنوردان گرفتار در برف، درخواست یک فروند بالگرد نیز از جمعیت هلال احمر مازندران را دادیم ولی به علت شرایط بد آب و هوایی امکان حضور این بالگرد در نوشهر و ارتفاعات فراهم نشد.

این مسئول تصریح کرد: گروه‌های نجات به همراه خودروهای سبک و سنگین با رعایت احتیاط و جوانب و خطرات موجود در مسیر صعب‌العبور جنگلی در حال پاک‌سازی مسیر هستند تا بتوانند به این افراد گرفتار در برف و کولاک دسترسی پیدا کرده و نجات دهند.

شادمان درباره آخرین وضعیت شهرستان نوشهر نیز گفت: راه‌های مواصلاتی اصلی در حوزه شهرستان نوشهر باز است ولی برخی مسیرهای فرعی در مناطق کوهستانی به علت شدت بارش برف مسدود است و نیروهای راهداری به طور مستمر در حال تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :