آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آذر 1395-17:18 کد خبر:34832

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل خبر داد:

وجود وضعیت اضطراری در بیمارستان‌های آمل با قطعی آب و برق/ کدام یک از مسئولان پاسخگو خواهد بود؟

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل از وجود وضعیت اضطراری در بیمارستان‌های این شهرستان بعد از قطعی آب و برق خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حمزه قاسمی در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این شهرستان، اظهار کرد: ریزش برف به همراه قطع شدن برق و آب برای بخش درمان و سلامت جامعه مشکلات زیادی ایجاد کرده است و بخشی از مشکلات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در شهرستان آمل چهار بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خصوصی وجود دارد که بیش از 500 بیمار بر روی تخت بیمارستان‌ها قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل ادامه داد:مدت 36 ساعت برای تأمین برق بیمارستان‌ها یک ژنراتور فعالیت داشته و برای تبدیل آن به دو ژنراتور و زیر بار رفتن آن مشکلات فراوان وجود دارد.

این مسئول یادآور شد: بیش از 20 مادر تازه زایمان کرده به همراه نوزادان در بیمارستان امام علی (ع) به سر می‌برند که نیاز به مراقبت دارند.

قاسمی با اعلام اینکه بیماران زیادی در بخش‌های مراقبت ویژه سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو به سر می‌برند که نیاز به مراقبت خاص دارند، ادامه داد: مسئولان اداره برق شهرستان آمل از روز گذشته اعلام کردند که برق بیمارستا‌ها به ویژه بیمارستان امام علی (ع) را وصل خواهند کرد ولی هنوز خبر از اتصال برق نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با بیان اینکه امروز این مهم به دغدغه شدید تبدیل شده است، یادآور شد: اگر اتفاقی برای یکی از بیماران در بیمارستان‌ها بیافتد کدام یک از مسئولان پاسخگو خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از حادثه رانندگی روز گذشته در محور هراز که برای یک دستگاه خودروی سنگین اتفاق افتاد یک مادر باردار در این جاده شریانی با مشکل روبرو شد که بلافاصله دو مامای با تجربه در بدترین شرایط به محل اعزام شدند و همراه آنها سه دستگاه آمبولانس زیر ریزش شدید برف و جاده‌های نامطلوب و لغزنده بوده است.

قاسمی با اشاره به اینکه آب ذخیره شده در برخی بیمارستان‌ها در حال اتمام است، متذکر شد: 200 هزار لیتر آب ذخیره شده یکی از بیمارستان‌ها هم قطرات آخر خود را می‌بیند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :