آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آذر 1395-18:24 کد خبر:34834

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبر داد:

بخش اعظمی از چاه های تامین کننده آب شرب شهر آمل و نور وارد مدار شد

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: بخش اعظمی از چاه های تامین کننده آب شرب شهر آمل و نور وارد مدار شد، از تحمل  و همراهی مردم سپاسگزاریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران،مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: با تلاش کارکنان  توزیع برق و آبفاشهری استان، بخش اعظمی از چاه های تامین کننده آب شرب استان به ویژه آمل و نور وارد مدار شد و تا پایان امشب تمامی چاه ها فعال می شوند.

ذاکری افزود: در شهر آمل21  حلقه چاه و ایستگاه های پمپاژ آب وارد مدار بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همکاران ما تلاش می کنند 4  حلقه چاه باقی مانده نیز تا ساعاتی دیگر وارد مدار شوند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران ، با بیان اینکه درحال افزایش میزان ورودی آب به شبکه های آبرسانی هستیم، اظهار داشت: فشار شبکه  و ذخیره آبی نیز درحال افزایش است.

ذاکری تصریح کرد: با افزایش فشار شبکه، مشکل افت فشار نقاطی که با کمبود آب مواجه بودند نیز برطرف می شود.

وی، در خصوص وضعیت آب شرب شهرستان نور و چمستان گفت: در این شهرستان  نیز تا کنون 7 حلقه چاه وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه تلاش می شود سایر چاه ها در سریع ترین زمان وارد مدار شود، افزود: سایر چاه ها نیز در این شهرستان به تدریج درحال فعال شدن هستند.

ذاکری، از بردباری و همیاری مردم فهیم در این مدت قدردانی کرد و بر جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی کنتور و لوله های آبرسانی از طریق عایق بندی تاسیسات تاکید کرد.

گفتنی است به دلیل کاهش شدید دمای هوا و بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر امکان ترکیدگی و یخ زدگی کنتور و لوله های آب وجود دارد بنابراین ضروری است مشترکین اقدامات پیشگیرانه را اعمال نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :