آخرین عناوین

جمعه 12 آذر 1395-22:28 کد خبر:34948

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبر داد:

خسارت طوفان به 3 شهر مازندران/ وزش باد شدید امشب ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: طوفان به بخشی از سربندی‌های ساختمان در یانه‌سر بهشهر، هزار جریب نکا و بخشی در سوادکوه خسارت وارد کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،علی‌اصغر احمدی اظهار کرد: بر اثر طوفان بخشی از سربندی‌های ساختمان در یانه‌سر بهشهر، هزار جریب نکا و بخشی در سوادکوه تخریب شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد واحدهایی که دچار خسارت شدند به طور دقیق مشخص نیست و باید کارشناسی صورت گیرد، افزود: در مناطق بالادست نکا و بهشهر سقوط درخت سبب قطعی برق شد که مأموران اداره برق مشغول هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: بخشی از مشکل قطعی برق رفع شده و بخشی نیز در حال انجام است.

این مسئول با اعلام اینکه برآورد دقیقی از خسارت‌ها صورت نگرفته است، اظهار کرد: سرعت وزش باد در شهرستان سوادکوه 85 و در نکا و بهشهر 55 کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی با بیان اینکه وزش باد شدید امشب در سطح مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به وزش باد و برگ‌ریزان دامداران و افرادی که وارد جنگل‌ها می‌شوند از روشن کردن آتش در منطقه خودداری کرده و در صورت ضرورت حتماً از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سربندی‌های ساختمان‌های جدید بر اثر وزش باد 60 کیلومتری نباید تخریب شوند، گفت: در صورت تخریب جای سؤال دارد و مردم و مهندسان ناظر باید در ساخت‌وسازها به این موضوع بیشتر توجه کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :