آخرین عناوین

يکشنبه 14 آذر 1395-8:45 کد خبر:34968

آقای فرماندار! اندکی شهر را دریابید:

اقدام‌های روزمره فرمانداری فریدونکنار و سهل‌انگاری در انجام وظایف اصلی

لازم است مدیران ارشد شهرستان فریدونکنار به جای حضور تشریفاتی در مراسماتی که اصلا نیاز به حضور آن‌ها نیست به فکر برون‌رفت از معضلات شهری خود باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، بعد از گذشت 4 ماه از انتخاب حسین منفردی به‌عنوان فرماندار فریدونکنار، هنوز این شهرستان رنگ پیشرفت را به خود ندیده است و مردم این شهر همچنان مشکلات موجود را در کنار خود حس می‌کنند.

این در حالی است که منفردی از ابتدای انتصاب در فرمانداری فریدونکنار با شعار داشتن برنامه و تشکیل مثلث مدیریتی برای رفع مشکلات این شهرستان بر صندلی خود تکیه زد، اما در حال حاضر می‌بینیم که عملا از برنامه‌ای برای پیشرفت فریدونکنار خبری نیست و آقای فرماندار هم درگیر کارهای روزمره خود شده و به نظرمی‌رسد که اقدام‌های روزمره را به انجام وظایف اصلی ترجیح می‌دهد.

همانطور که گفته شد آقای فرماندار در نخستین روز کاری خود از تشکیل مثلث مدیریتی در فریدونکنار خبر داد و گفت: ارتباط با امام جمعه و نماینده شهرستان در مجلس از مهمترین کارهایی است که برای پیشرفت شهر لازم است که صورت گیرد، اما متاسفانه پس از گذشت ۴ ماه شاهد هیچ پیشرفتی در سطح شهرستان نیستیم که این نشان دهنده‌ی عدم ارتباط با دو ضلع دیگر این مثلث است.

نگاهی به برخی از مشکلات فریدونکنار

در حالی که در مسئله منطقه آزاد، تمامی مدیران شهرستان‌های همجوار فریدونکنار تمام تلاش خود را برای انتخاب شهر خود به‌عنوان منطقه آزاد به کار گرفته بودند، اما فرماندار فریدونکنار در سالن‌های ورزشی این شهر مشغول ورزش بوده و یا در مراسم ختم یکی از شهروندان که مرحوم شده بود حضور داشته است.

پروژه کمربندی که عمر آن به ۱۵ سال رسیده و همچنان تصادف‌های بسیاری در آن رخ می‌دهد، هنوز اندرخم یک نگاه مسئولانه است و چنان که پیدا است آقای فرماندار زمان عبور از این مسیر چشمان خود را می‌بندد تا به یک مراسم تشریفاتی برسد و در آن مراسم حضور چشمگیر داشته باشد.

پروژه‌های ورزشی در روستاهای فریدونکنار همچنان نیمه کاره مانده است که برخی از آن‌ها پس از گذشت یک دهه هنوز تکلیف آن‌ها مشخص نیست، و جوانان این روستاها منتظر هستند تا وعده‌های مسئولان عملی شوند.

عدم افتتاح شهر آستانه نو از دیگر مشکلاتی است که در فریدونکنار وجود دارد و لازم است که آقای فرماندار ورود جدی داشته باشند، چراکه قرار بود در آغاز دولت یازدهم این امر صورت گیرد اما متاسفانه پس از گذشت ۳ سال هنوز این اتفاق نیافتاده است.

سهم فریدونکنار از سفر رئیس جمهور چه شد؟

با توجه به اینکه در سفر رئیس جمهور به مازندران مبلغ ۹۹۰ میلیارد تومان به استان مازندران اختصاص پیدا کرده بود و در تیرماه سال جاری بایستی مبلغی از این بودجه برای شهرستان فریدونکنار واریز می‌شد، اما سوالی که در اینجا وجود دارد این است که آیا پولی برای این شهرستان واریز شده است یا نه و اگر شد در کجا هزینه شد که قابل مشاهده نیست و اگر نشد چرا آقای فرماندار پیگیری نمی‌کنند.

برندسازی برنج فریدونکنار، بررسی مشکلات بندر، استفاده از ۹ کیلومتر ساحل فریدونکنار و زیستگاه پرندگان، رفع مشکلات بیمارستان و تامین فضای وسیع‌تر برای کتابخانه از دیگر مواردی است که آقای فرماندار باید برای مرتفع کردن آن‌ها تمام نیروی خود را به‌کار گیرد.

با توجه به مشکلات فراوان فریدونکنار که در چند سال اخیر لاینحل مانده، لازم است که مدیران ارشد شهرستان به جای حضور تشریفاتی و بی‌نتیجه در مراسمات و مکان‌هایی که اصلا نیاز به حضور آن‌ها نیست به فکر برون رفت از معضلات شهری خود باشند.

آقای فرماندار! اندک زمان باقیمانده را دریابید

در حالی که زمان زیادی به پایان عمر دولت تدبیر و امید نمانده است، آقای فرماندار اگر می‌خواهد در قلب‌های مردم فریدونکنار جایی برای خود باز کند لازم است جهت خود را از اقدام‌های روزمره به اقدام‌های جهادی تغییر دهد و درصدد حل مشکلات این شهرستان برآید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :