آخرین عناوین

يکشنبه 14 آذر 1395-10:59 کد خبر:34973

آغاز دور جدید حمله به شهردار ساری:

کانال گومِش؛ نماد بی‌دینی برخی مدعیان!/ تخریب چهره‌های خدمتگذار به چه قیمت؟!

مشخص نیست چه دست‌های قدرتی پشت پرده راه‌اندازی این کانال ایفای نقش می‌کنند، که اعم مطالب آن با رویکرد تخریب مدیریت شهری ساری و برخی مدیران است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، چندی است در فضای تلگرام کانالی به زبان محلی مازندرانی با عنوان «گومش» که معنای آن «گاومیش» بوده، در حال فعالیت است.

این کانال هم‌اکنون چندصد عضو دارد که اعم مطالب آن با رویکرد تخریب مدیریت شهری ساری، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مدیران مازندران است.

در مطالبی منتشره در این کانال اتهاماتی اخلاقی و مالی بدون هیچ واهمه‌ای به مسئولان وارد آمده است.

این کانال که خود را دیده‌بان نظارت بر امور مسئولان استان می‌داند، با شفافیت کذایی خود اتهامی اخلاقی به یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری و اتهامات مالی به شهردار ساری و مدیرکل بازرسی مازندران وارد کرده است.

پلیس فتا که در کارنامه عملکرد خود موفق‌ترین عملیات‌های دستگیری در موارد مختلف را دارد اما هنوز این کانال را از دسترسی خارج نکرده است.

مشخص نیست چه دست‌های قدرتی پشت پرده راه‌اندازی و به‌ روزرسانی این کانال ایفای نقش می‌کنند که تاکنون به دام نیفتاده‌اند.

گفته می‌شود یکی از اساتید دانشگاه که اهل یکی از روستاهای ساری است و همیشه خود را دلواپس می‌نمایاند و در همه امور شهر ساری اظهار نظر می‌کند در راه‌اندازی این کانال نقش داشته است؛ همچنین شخص دیگر پشت پرده این ماجرا یکی از کارمندان یکی از دانشگاه‌های مازندران است که وابسته به یکی از سایت‌های خبری می‌باشد که بعد از رفتن حجازی از شهرداری ساری بازار کاسبی‌اش کساد شده و مدام درصدد تخریب تیم جدید مدیریت شهری است.

براساس این گزارش، شنبه همین هفته محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با انتقاد از بداخلاقی‌هایی که در فضای اینستاگرام و تلگرام انجام می‎شود، گفت: دین‌سوزی در این فضا به ‌صورت جدی رواج داده می‌شود و این موضوع از همه لحاظ به اثبات رسیده است.

ربیع فلاح استاندار مازندران نیز در این جلسه با عنوان اینکه وضعیت فضای مجازی در استان بسیار نابسامان است، خاطرنشان کرد: پلیس فتا و نیروی انتظامی مسئولیت مهمی در این زمینه دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :