آخرین عناوین

يکشنبه 14 آذر 1395-11:5 کد خبر:34974

هردم از این باغ بری میرسد:

سهل‌انگاری یک مسئول روستایی موجب لغو یک همایش شهرستانی در جویبار شد

اولین همایش خانوادگی و مسابقه ماهیگیری در شهرستان جویبار به دلیل بی‌تدبیری یک مسئول لغو شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از جویباران ، روز جمعه قرار بود اولین همایش خانوادگی و مسابقه ماهیگیری توسط هیئت ورزش همگانی شهرستان جویبار برگزار شود، که شاید در نوع خود یک ابتکار جالب و مؤثر در تقویت روحیه شهروندان جویباری در جامعه‌ای که پرشده از مشغله‌های زندگی و کار، بود اما به دلیل بی‌تدبیری برخی از مسئولان یک روستا، این همایش لغو شد و موجی از اعتراضات را به همراه داشت.

براساس این گزارش،رئیس هیئت ورزش همگانی جویبار با تشریح این رویداد، گفت: طبق هماهنگی و تفاهم‌نامه از قبل تنظیم‌شده بین رئیس شورای روستایی واسوکلا و بخشداری مرکزی و هیئت ورزش همگانی شهرستان، قرار شد یکی از قطعات 60 هکتاری آبندان روستای واسوکلا در اختیار شرکت‌کنندگان این همایش قرار گیرد و مسابقه ماهیگیری در آن انجام شود ولی به دلیل بی‌تدبیری و سهل‌انگاری وعدم هماهنگی شورای این روستا با مستأجر این آبندان، این همایش لغو شد و موجی از اعتراضات و بازخوردهای منفی را نسبت به این هیئت همراه داشت.

این همایش در حالی برگزار شد که شرکت‌کنندگان را به سمت بیرونی این آبندان که بیشتر کاربرد آب‌رسانی کشاورزی دارد و خالی از هرگونه ماهی است هدایت کردند که خشم حاضرین را به همراه داشت.

مستأجر این آبندان نیز با اطلاع از این وضعیت و با اعلام اینکه شورا هیچ‌گونه هماهنگی با آنان انجام نداده بر سهل‌انگاری و بی‌توجهی این مسئول بر تفاهم انجام‌شده صحه گذاشته است.

انتظار می‌رود مسئولان شهرستانی نسبت به این اقدام ناپسند که موجب نگاه منفی به ورزش و این هیئت شده است واکنش نشان داده و پیگیر حقوق مادی و معنوی این هیئت شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :