آخرین عناوین

چهارشنبه 17 آذر 1395-9:7 کد خبر:36013

لبخند دوباره زندگی به کارگران میاندورودی:

قلب «پارس کرم» به تپش افتاد/ شروع دوباره تنها تولیدکننده «بازیک کرم» در خاورمیانه

در چند سال گذشته کارخانه پارس کرم خزر، تنها تولید کننده بازیک کرم در خاورمیانه تعطیل شد، اما در یک ماه گذشته خبر از  راه‌اندازی مجدد کارخانه رسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از میانخبر، در چند سال گذشته کارخانه پارس کرم خزر به‌عنوان تنها تولید کننده بازیک کرم در خاورمیانه دچار مشکلات زیادی شد که در پی آن باعث تعطیلی گاه و بی‌گاه کارخانه شده بود.

بدهی به بازنشستگان و کارگران، بدهی به تامین اجتماعی و بانک، نبود مکان دفع پسماند و کم‌کم واردات بی‌رویه موجب شد این شرکت از روند مطلوب خارج شود.

نزدیک به دو سال گذشته با تغییر مدیریت شرکت انتظار تحول در فعالیت شرکت بودیم اما این وعده‌ها هم به تحقق نرسید و تا جایی که طلبکاران با حکم دادگاه برخی از درختان اطراف شرکت را به‌عنوان طلب خود دریافت کردند و شرکت هم چندان تولید نداشت.

اما در یک ماه گذشته فردی به نام علی نوری شرکت را خریداری کرده است و بنا به شواهد تلاش زیادی برای راه‌اندازی مجدد کارخانه دارد و خبر رسیده این شرکت از روز یک‌شنبه دوباره آغاز به‌ کار و تولید کرده است.

در این شرکت نزدیک به 100 نفر از شهرستان میاندورود مشغول به کار بودند که با راه‌اندازی مجدد آن شادی دوباره‌ای وارد خانواده این افراد شد که انتظار می‌رود با تلاش مدیران شرکت و حمایت مسئولان در رفع موانع موجود بر سر راه تولید و ادامه فعالیت شرکت، شاهد رونق دوباره در منطقه باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :