آخرین عناوین

پنجشنبه 18 آذر 1395-8:32 کد خبر:36030

طی حکمی از سوی شورای شهر نور صورت گرفت:

سرپرست شهرداری نور معرفی شد

طی حکمی از سوی شورای شهر نور، سرپرست شهرداری نور معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، چهارشنبه ‌شب با مصوبه شورای شهر نور سید مجید موسوی به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب و طی مراسمی معارفه شد.

براساس این گزارش،کامران جعفری رئیس شورای اسلامی شهر نور در ابتدای آیین معارفه سید مجید موسوی به‌ عنوان سرپرست شهرداری نور اظهار امیدواری کرد، تا در فرصت باقیمانده شورای دوره چهارم با صحت و سلامت امور پیگیری و آینده به شورای بعدی محول شود.

خلیل ذکایی دیگر عضو شورای شهر نور نیز در این آیین گفت: انتظار نداشتیم در ماه‌های پایانی دوره چهارم شورا و پایانی سال چنین جلسه‌ای برای معارفه سرپرست جدید شهرداری داشته باشیم، چون با برنامه‌ها و اهداف سازگار نبوده ولی تقدیر چنین شد و در مسیر کار فراز و نشیب وجود دارد ولی امیدواریم کارها به‌خوبی پیش برود.

وی با تأکید بر اینکه باید بر اساس قانون عمل کرد و به ارباب رجوع  پاسخ مناسب بدهیم و برای حل مشکل آنان راهکار ارائه شود، تصریح کرد: رعایت قانون باید اساس کار در شورا و شهرداری باشد.

سید مجید موسوی نیز در آیین معارفه خود به‌ عنوان سرپرست شهرداری نور با قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: پذیرش مسئولیت شهرداری در چنین وضع و شرایط بسیار سخت است و خوشحال‌کننده نیست ولی در پاسخ به اعتماد اعضای شورا و انجام تکلیف آن را پذیرفتم.

سرپرست شهرداری نور با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: تا پایان سال زمان زیادی باقی نمانده و باید تلاش شود تا از وضعیت فعلی خارج شویم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :