آخرین عناوین

شنبه 20 آذر 1395-11:49 کد خبر:36056

قرائت جديد و عجيب حمايت از صنايع استان:

برق بزرگترین واحد تولیدی استان مازندران قطع شد/برق پس از 2 ساعت وصل شد

برق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ،توسط شرکت برق منطقه ای استان مازندران و گلستان قطع گردید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازروابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، با اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها قیمت حامل های انرژی از جمله برق سه برابر افزایش یافت و قرار بود در اوایل اجرای این طرح از محل یارانه ها 30% به شرکت های صنعتی بابت هزینه های حامل های انرژی پرداخت گردد که تا کنون محقق نشده است و همین امر موجبات افزایش بدهی های این شرکت را فراهم نموده است.

لازم به ذکر است در شرایطی که تحریم های ناجوانمردانه همچنان ادامه دارد این شرکت با توجه به مشکلات و معظلات زیاد رسالت خویش را در راه تولید در شرایط تحریم به خوبی انجام داده است.

براساس این گزارش، اين در حالي است كه مسئولان ارشد استان هميشه در جلسات رسمي سخن از حمايت صنايع استان سخن مي گويند، در شرايطي كه در عمل شاهد رفتارهايي اينچنيني از يكي از زير مجموعه هاي دولت در استان نسبت به صنايع استان مي باشيم كه به نظر مي رسد بايد آن را قرائتي جديد و عجيب در حمايت از صنايع بزرگ و كوچك مازندران دانست.

برق پس از 2 ساعت وصل شد

براساس این گزارش، در حالیکه برق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین واحد تولیدی استان مازندران امروز توسط شرکت برق منطقه ای استان مازندران و گلستان، قطع شده بود با رایزنی های به عمل برق این واحد مجددا وصل شد.

بر پایه این گزارش با رایزنی های انجام شده رییس سازمان صنعت معدن تجارت مازندران با استاندار و مساعدت های به عمل آمده از سوی مدیر عامل برق منطقه ای استان مازندران و گلستان برق این واحد تولیدی وصل شده است.

براساس اخبار شنیده شده مقرر شده فردا طی نشستی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی این مشکل مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین محمد پور رییس سازمان صنعت معدن تجارات مازندران با تایید این خبر از پیگیری و حمایت قاطع افکار عمومی و اصحاب رسانه نسبت به حل مشکل واحدهای صنعتی به صورت عام و شرکت تولیدی چوب و کاغذ مازندران به صورت ویژه تشکر و قدر دانی کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :