آخرین عناوین

شنبه 20 آذر 1395-12:43 کد خبر:36057

شهرداری قائمشهر چه در سر دارد؟؟

تاوان سختی برای آیندگان به‌ دلیل تصمیمات شهرداری در انتظار است

چندی پیش شهرداری قائمشهر در حرکتی محیرالعقول! اقدام به احداث جدول و بلوارهای غیراستاندارد کرده است، مشخص نیست شهرداری چه در سر دارد؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازتیتر امروز، در ادامه نامه جمعی از شهروندان قائمشهری که از مدیریت شهری گلایه مند هستند را می خوانید.

لطفاً اعتراض ما جمعی از شهروندان و کسبه قائمشهری را به گوش مسئولین قائمشهر و استان برسانید تا شاید کسی صدای ما را بشنود!

مدتی است که شهرداری قائمشهر با تصمیمات عجولانه آسایش را از شهروندان گرفته است، باور این سخت است که جمعی از شهروندان یک شهر شاهد کج‌روی های یک سازمان و نهاد باشند و سکوت کنند و کسی پاسخگو نباشد.

چندی پیش شهرداری قائمشهر در حرکتی محیرالعقول! اقدام به احداث جدول و بلوارهای غیراستاندارد در خیابان کوچکسرا و پل سه‌تیر و نقاط دیگر کرده است! مشخص نیست شهرداری چه در سر دارد؟

این امکان دارد که شهرداری اعتراض‌های مردمی را نشنود و نفهمد؟ این حرکات و خرج کردن‌های بی‌مورد شهرداری در صورتی انجام می شود که اولاً این بلوارهای کاملا غیراصولی است که در یک خیابان 20 متری در حال انجام است و مطمئناً کمکی به ترافیک شهر نکرده بلکه آن را تشدید خواهد کرد!

ثانیاً، بلای جان مردم و نهادهای خدمت‌رسان مثل آتش نشانی و اورژانس 115 و ... خواهد شد که ثانیه‌ها و دقایق ارزش بالایی برای این عزیزان دارد.

کسبه های بی پناه باید به چه نهادی پناهنده شوند؟ همان هایی که در مسیر اصلی اقدام به خرید و ساخت فروشگاه ها و واحدهای تجاری کرده اند و ارزش افزوده خیابان 20 متری را پرداخت کردند، حال باید در خیابان 10 متری! و7  متری! فعالیت کنند؟!!

شهرداری به‌عنوان متولی امر اینقدر بی‌اطلاع است که لازمه ساخت هر بلواری، عقب نشینی املاک آن مسیر است؟

این مدیریت شهری است؟ شهرداری چه در سردارد؟ خدمت رسانی را می خواهید به قیمت بیچاره کردن مردم به رخ مردم بکشید؟ آیندگان چه قضاوت می کنند؟ ما فکر می‌کنیم که این یک عوام‌فریبی است و دیگر هیچ!

مطمئناً شهردار بعدی و مسئولین آینده شهری، مجبور به تخریب بلوار و در واقع تخریب اموال بیت‌المال هستند که امروز با بی‌برنامگی و بی‌تدبیری و شاید برای خودنمایی، شهرداری و شورای شهر انجام می‌پذیرد! و شهر را بیش از پیش آشفته بازار‌تر می نمایند!

مهمترين چيزی كه در احداث هر گونه فعاليت‌های عمرانی در شهر به صورت قانونی انجام شود نه سليقه‌ای بايد در طرح تفصيلی يا طرح جامع شهری كه به امضای مسئولين استانی و چند وزير مربوطه است كه به شهرداری ابلاغ شده است صورت بگيرد ولی در اين طرح ها هيچگونه بلواری ديده نشده و البته تا جايی كه ما بررسی كرده ايم مگر اينكه شهرداری اسناد مربوطه را برای روشن سازی ارائه بدهد.

لازم به ذكر است با اين‌همه موضوعات چرا هيچ مسئولی جلوی كار را نمی‌گیرد يا شهرداری هيچ توضيحی برای مردم نمی‌دهد؟

لطفا فرمانداری محترم و مسئولین دیگر شهرستان بر این موضوع و عملکرد شورای شهر و شهرداری محترم نظارت فرمایند تا سیه ‌روی شود هر که در او غش باشد!

والسلام

شهروندان و بازاریان و کسبه مناطق بلوارشده

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • احمدي
    يکشنبه 21 آذر 1395-8:41


    واقعا بايد براي همه اعضاي شوراي شهر و شهردار تاسف خورد . اقدامات غير كارشناسي براي چيست؟ آيا واقعا براي اصلاح امور مردم است يا براي چوب لاي چرخِ مردم مظلوم و زحمت كش گذاردن ؟ آيا براي اينكه ثابت كنيم بفكر مردم هستيم هيچ كار اساسي ديگري در شهر نمي توان كرد كه به فكر ايجاد سدمعبر براي مردم افتاده ايد مگر اين اتفاق در خيابان بابل چند مرتبه آزمايش نشد كه نتيجه هم نداد چرا دوباره تكرار ميكنيد شما كه توان ايجاد خيابانهاي جديدشهري را نداريد چرا براي مردم معضل درست ميكنيد . خدا لعنت كند هركسي را كه مي خواهد مردم را ناراحت ،نگران و فكر آنها را مشغول كند تا آسايش روان آنها از بين برود .
    نكند با اين كار ها مي خواهيد در انتخابات شورا بعنوان زيبا سازي معابر شهري سود ببريد.
    اگر بودجه داريد براي تعريض خيابانهاي اصلي شهر، اصلاح آرامستانهاي مثل سيد نظام الدين ، حل مشكل ترافيكي ميدان جانبازان ، ، تقاطع راه آهن و چمشه سر و همچنين راه آهن و نساجي ، راه آهن با دخانيات ، ترافيك چهارراه چهارشنبه بازارو خيابان جنب بيمارستان و احداث كانال هاي مناسب براي جمع آوري آبهاي سطحي و غيره نمايد.
    حال كه مردم به اشتباه و بناچار به شما اعتماد كرده اند اندكي از وقت خود و پول بيت المال را براي هيمن مردم هزينه كنيد. حداقل براي ماندن و كسب قدرت بيشتر ، براي كسب شهرت و مقاصد شخصي هم كه شده كار هاي ماندگار و اصولي انجام دهيد.