آخرین عناوین

دوشنبه 22 آذر 1395-16:34 کد خبر:36089

پس از درگیری روز گذشته صورت گرفت:

دستگیری بیش از 10 متهم در بهشهر/قمه‎کشی در مقابل دادگستری

در درگیری روز گذشته بهشهر که مقابل دادگستری این شهر به‎ وقوع پیوست، دو نفر زخمی و بیش از 10 متهم نیز دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، روز گذشته یک باب مغازه موبایل‎فروشی در یکی از پاساژهای بهشهر دچار آتش‎سوزی شد که اطلاعات اولیه از یک تسویه حساب شخصی حکایت داشت و اینکه قبل از آتش‎سوزی نیز طرف‎های حساب در این رابطه، به‎ دلیل درگیری و زخمی‎کردن یکدیگر در دادگستری حضور داشتند.

این پرونده از جنبه عمومی دارای اهمیت بود، زیرا درگیری و عربده‎ کشی و استفاده از سلاح سرد در مقابل دیدگان مردم سبب وحشت شهروندان و برهم زدن نظم عمومی شد، لذا در اولویت کار دادستانی قرار گرفت تا حدی که از لحظات اولیه وقوع حادثه، رسیدگی به این پرونده در دادگستری بهشهر از شب گذشته تا صبح امروز به‎ طول انجامید.

درگیری‎ها و قمه‎کشی در مقابل دادگستری بهشهر صورت گرفت، دادستان بهشهر در روند رسیدگی به این پرونده بر برخورد قاطع دستگاه قضایی برای محاکمه برهم ‎زنندگان نظم و امنیت در شهر شهیدپرور بهشهر تأکید کرد.

علی صداقت دادستان بهشهر خطاب به متهمان گفت: این‎ شهر جای جولان دادن اراذل و اوباش نیست و مسببان این حادثه در کمترین زمان ممکن مجازات می‎شوند.

براساس این گزارش، از صبح امروز نیز روند رسیدگی به این پرونده با همکاری مأموران انتظامی، آگاهی و دستگاه قضایی بهشهر از سر گرفته شده است.

سخنگوی دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر، گفت: در درگیری روز گذشته، تعدادی از طرفین دعوا دچار جراحت شده بودند و به ‎دلیل نزدیکی به دادگستری، وارد این مجموعه قضایی شده و به دفتر دادستان پناه آوردند، لذا این موضوع با تأکید دادستان در اولویت قرار گرفت و از همان زمان بررسی‎ها برای برخورد با مسببان حادثه آغاز شد.

سید عباس باقری اظهار کرد: در این زمینه، تاکنون بیش از 10 نفر دستگیر و بازداشت شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

وی در پایان گفت: در درگیری روز گذشته بهشهر که در آن از سلاح سرد نیز استفاده شده بود، دو نفر زخمی شدند، مداوای یکی از آنها به‎ صورت سرپایی انجام گرفت و نفر دوم نیز در بیمارستان بستری است.

تحقیقات درباره پرونده با حساسیت زیادی در حال انجام است و شورای تأمین بهشهر نیز درباره همین موضوع، تشکیل جلسه داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :