آخرین عناوین

سه شنبه 23 آذر 1395-8:56 کد خبر:36095

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

آتش سوزی انبار شرکت ریسندگی آمل/جزئیات حریق کارخانه نخ‌ریسی آمل

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران گفت: انبار یک شرکت ریسندگی آمل دچار حریق شد و 11 تن در این حادثه مصدوم و راهی بیمارستان شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،آتش سوزی انبار شرکت ریسندگی آمل 11 مجروح برجای گذاشت.

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: آتش سوزی ساعت 2 و 46 دقیقه بامداد امروز در انبار شرکت ریسندگی در جاده آمل- بابل منطقه رشکلا، 11 نفر را راهی بیمارستان کرد.

اشکپور با بیان اینکه 3 نفر از مصدومان زن و بقیه مرد بودند افزود: 10 نفر از این افراد بر اثر استنشاق دود مسموم و پس از مداوا ترخیص شدند اما مصدوم دیگر که دچار سوختگی شد در بیمارستان آمل بستری است.

علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.

از سوی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آمل اعلام شد

جزئیات حریق کارخانه نخ‌ریسی آمل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل جزئیات حریق در کارخانه نخ‌ریسی این شهرستان را اعلام کرد و گفت: 12 مامور آتش‌نشانی به این ماموریت اعزام شدند.

حسین نذیری با اشاره به اینکه آتش‌سوزی بامداد امروز در یک کارخانه نخ‌ریسی باعث بروز خسارت و مصدومیت شد، اظهار کرد: این کارخانه نخ‌ریسی در جاده آمل به بابل مستقر بوده و حریق در آن ساعت یک و 53 دقیقه بامداد امروز روی داد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل تصریح کرد: در این حادثه 11 نفر دچار مصدومیت شدند و سه خودروی سنگین اطفایی و دو خودروی سبک پشتیبانی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به تلاش 12 مأمور آتش‌نشانی در محل حادثه برای اطفای حریق، یادآور شد: بلافاصله بعد از اعلام حریق مأموران آتش‌نشانی وارد میدان شده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.

نذیری با اعلام اینکه سرایت آتش به انبار الیاف و سایر قسمت‌های کارخانه می‌توانست خطرساز شود، بیان کرد: دلیل مصدومیت 11 کارگر این کارخانه استنشاق دود ناشی از آتش گرفتن الیاف و بروز مشکلات تنفسی بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :