آخرین عناوین

چهارشنبه 4 تير 1393-13:32 کد خبر:365

فرماندار ساری:

مشکل آب شرب بخش چهاردانگه ساری رفع شد

فرماندار ساری از برطرف شدن مشکل آب شرب ساکنان بخش چهاردانگه ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر،جواد واحدی در حاشیه ملاقات عمومی در بخشداری چهاردانگه در گفت‌وگو با تسنیم، از برطرف کردن مشکلات آب شرب منطقه پشت کوه کیاسر خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه مشکل آب شرب روستای کوات، کردمیر، ارا، تلمادره رودبار و مال خواست در بخش چهاردانگه رفع شده است.

وی با بیان اینکه دهیاران روستاهای فوق باید پرونده مشترکین را تحویل شرکت آب و فاضلاب روستاهای استان دهند، افزود: هم اکنون پرونده 147 مشترک توسط دهیاران روستا جمع آوری و جهت بررسی نهایی در اختیار شرکت آبفار ساری قرار گرفت.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه نظارت و کنترل آب شرب این منطقه در اختیار دهیاری روستای تلمادره قرار دارد، افزود: در یک ماه آینده مدیریت این پروژه به آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری واگذار می‌شود.

واحدی با بیان اینکه ملاقات مردمی برای برطرف کردن مشکلات اهالی شهرستان در دستور کار فرمانداری ساری قرار دارد، گفت: هر هفته ملاقات مردمی در بخش های ساری با حضور روسای ادارات شهرستانی برگزار می شود.

وی، از آغاز اعتبارات تملک دارایی در مرکز استان خبر داد و افزود: با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتباراتی نیز برای شهرداری های شهرستان ساری اختصاص یافت که در آینده نزدیک توزیع آن را انجام خواهیم داد.

مردم بخش چهاردانگه ساری از فرماندار ساری و روسای ادارات شهرستانی به دلیل برگزاری ملاقات مردمی در بخش تقدیر کردند.

در این دیدار مردمی که در بخشداری چهاردانگه ساری انجام شد اهالی منطقه، شورای اسلامی و دهیاران بخش چهاردانگه از نزدیک به طرح مشکلات روستاهای خودشان با فرماندارو روسای ادارت ساری پرداختند و تصمیمات لازم در باره رفع مشکلات روستاها اتخاذ شد.

رفع مشکل آب شرب بخش چهاردانگه، اختصاص اعتبار برای احداث کانال آب کشاورزی، اخذ مجوز تسهیلات به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی از جمله برنامه های این دیدار مردمی در بخش چهاردانگه ساری بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :