آخرین عناوین

چهارشنبه 4 تير 1393-14:21 کد خبر:368

نماینده مردم ساری در مجلس خبر داد

احداث نخستین بیمارستان ویژه فرهنگیان در مازندران

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین بیمارستان ویژه فرهنگیان در مازندران احداث می‌شود.


به گزارش خزرخبر،محمد دامادی در گفت‌و گو با فارس اظهار داشت: مکاتباتی با معاون وزیر جهاد کشاورزی انجام شد تا از طریق منابع طبیعی برای احداث نخستین بیمارستان ویژه فرهنگیان در مازندران، زمین اختصاص یابد.

وی ادامه داد: معاون وزیر جهاد کشاورزی هم به مدیر امور اراضی در مازندران دستور پیگیری این موضوع را داده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هفته تکریم مقام معلم، وعده احداث بیمارستان ویژه فرهنگیان را به معلمان  داده بودم، یادآور شد: مقدمات این کار در دست انجام است.

وی با بیان اینکه بار تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین بر دوش معلمان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، ادامه داد: آنچه از لحاظ تامین رفاه و معیشت فرهنگیان در توان ما باشد را انجام می‌دهیم تا بدانند قدردان زحمات آنها هستیم.

دامادی با اشاره به تقویت شبکه دیجیتال در بخش دودانگه ساری، تصریح‌کرد: رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دستور تقویت شبکه دیجیتال بخش دودانگه را بنا به درخواست ما، صادر کرده است.

این مسئول افزود: مردم ما در بخش محروم دودانگه نیازمند توجه بیشتر هستند و تقویت شبکه دیجیتال، گامی در جهت توسعه این بخش است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر جهاد کشاورزی هم دستور هفت سهمیه کمباین، 65 تراکتور نیمه‌سنگین و 120 دستگاه تراکتور متوسط و سبک را گرفته‌ایم تا گام دیگری در راستای مکانیزه‌تر شدن کشاورزی استان داشته باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :