آخرین عناوین

چهارشنبه 24 آذر 1395-12:51 کد خبر:37112

نماینده مردم نوشهر و چالوس اعلام کرد:

وضعیت بسیار ضعیف درمان در مازندران /بیمارستان‌ها در حال تبدیل شدن به درمانگاه هستند

نماینده مردم نوشهر، چالوس با بیان اینکه وضعیت درمان در استان مازندران بسیار ضعیف است، گفت: بیمارستان‌های مازندران در حال تبدیل شدن به درمانگاه هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، قاسم احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در بخش‌های درمانی وجود دارد، اظهار کرد: وضعیت درمان در مازندران بسیار ضعیف است و از نظر نیروی متخصص پزشکی و نیروی انسانی به‌ ویژه در نوشهر، چالوس و کلاردشت شرایط نامناسبی وجود دارد.

وی افزود: در کلاردشت یک متخصص بیهوشی حضور ندارد تا کمترین عمل جراحی که زنان و زایمان است را انجام دهند و در حوزه رادیولوژی نیز مشکل داریم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بخش زنان و زایمان در نوشهر یک پزشک متخصص برای انجام جراحی وجود ندارد و این اصلاً برای یک شهرستان گردشگری مطلوب نیست.

وی با تأکید بر اینکه با شرایط موجود، بیمارستان‌های مازندران در حال تبدیل شدن به درمانگاه هستند، تصریح کرد: در دهه فجر امسال افتتاح چند پروژه را در دستور کار داریم که افتتاح کلینیک تخصصی نوشهر از آن جمله است.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه هشت مرکز درمانی در روستاهای مختلف تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: به‌ دلیل وضعیت بسیار بد نظافت در بیمارستان چالوس نزدیک به 40 نیروی خدماتی جذب می‌شوند.

وی افزود: کمتر از یک ماه دیگر نیز مرکز پزشکی هسته‌ای در چالوس افتتاح می‌شود و 6 تخت بیمارستانی آی.سی.یو نیز به بیمارستان این شهرستان اضافه خواهد شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیزات در بیمارستان نوشهر در حوزه مربوط به آی.سی.یو و دیالیز ترمیم خواهند شد، اظهار کرد: امکانات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چالوس، کلاردشت، نوشهر، صلاح‌الدین‌کلا، شهر کجور و شهر پول هم مناسب‌تر و با کیفیت تر می‌شوند.

این مسئول گفت: مازندران یک استان گردشگری است و بنابراین امکانات زیرساختی و درمانی آن در شهرهای گردشگری به‌ ویژه حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت در غرب مازندران باید با کیفیتی‌ بسیار مناسب و به اندازه کافی باشد تا علاوه بر رفاه شهروندان منطقه، بتوانند خدمات مورد نیاز پزشکی و درمانی را در اختیار گردشگران نیز قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :