آخرین عناوین

پنجشنبه 5 تير 1393-13:50 کد خبر:372

باز هم تاخیر اورژانس مازندران و اتفاق ناگوار

تاخیر یک ساعته اورژانس بر بالین بیمار تصادفی در منطقه چهاردانگه ساری

سریال ناتمام تاخیر اورژانس در منطقه چهاردانگه ساری و بیماری که به دلیل کمبود خدمات به استان سمنان منتقل شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اهالی روستای کردمیر ساری در منطقه چهاردانگه ساری با توجه به جاده اصلی مواصلاتی که از کنار روستایشان می‌گذرد این روزها بیشتر از بیش نگران فرزندان و اعضای خانواده‌هایشان هستند.

اگر هر روز شاهد تصادف در این مسیر نباشیم، تصادف ماهی یک بار برای روستای 200 خانواری و مردمی که همه با هم فامیل هستند سخت و گران تمام می‌شود.

علاوه بر مشکلات جاده‌ای که در این منطقه وجود دارد و پیچ بسیار خطرناکی که در امتداد این روستا ایجاد شد، عدم رسیدگی به موقع مسئولان اورژانس به بیماران تصادفی و بیماران قلبی و عروقی این روزها به معضلی جدی برای مردم منطقه تبدیل شد و انگار قرار نیست سریال تاخیر اورژانس در این منطقه بالاخره به اتمام برسد.

از طرفی دیگر مشکل مردم منطقه چهاردانگه ساری تاخیر طولانی مدت اورژانس در زمان بروز سانحه در این مسیر پرتردد شمال کشور است که کمتر مورد توجه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و بارها و بارها درباره مشکلات مردم منطقه گزارش‌های متعدد در رسانه‌ها مطرح شد و تنها واکنش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران درج جوابیه بود و بس...

در تصادف که شب گذشته در روستای کردمیر از منطقه چهاردانگه ساری رخ داد پس از پیگیری مردم و اطلاع به اورژانس از بروز سانحه تصادف پس از تاخیر یک ساعته در اعزام اورژانس بیمار از طریق پایگاه اورژانس سمنان به بیمارستان این استان منتقل شد و این طور که به خبرنگار فارس اطلاع داده شد حال بیمار نیز وخیم است.

تاخیر یک ساعته اورژانس در منطقه چهاردانگه ساری بارها و بارها از طریق رسانه‌ها مطرح شد که تنها جواب مسئولان حضور اورژانس در ماموریت همزمان است.

 تاخیر مکرر اورژانس در منطقه چهاردانگه ساری پرونده بسیار قطوری دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :