آخرین عناوین

پنجشنبه 5 تير 1393-16:57 کد خبر:374

انتقاد فرماندار ساری از دخالت برخی نهادها در سواحل دریا:

برخی از نهادها با دخالت های بی مورد نظارت ما را زیر سوال می برند

فرماندار ساری با اشاره به مطرح شدن بحث حقوقی در یکی از طرح‌های ساحلی شهرستان ساری، گفت: برخی نهادها در حوزه طرح دریا دخالت می‌کنند که به نوعی نظارت ما را زیر سئوال می‌برند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،جواد واحدی از ورود بعضی از نهادها در اجرای طرح دریا در ساری گلایه کرد و گفت: میزان غریق در سطح سواحل شهرستان ساری، تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیر داشته است.

وی در جلسه ساماندهی طرح‌های دریا در استانداری مازندران اظهار داشت: میزان غرقی‌های افراد در سطح سواحل شهرستان ساری نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیر داشت.

واحدی تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته 6 نفر در سطح سواحل ساری غرق شدند که در سال‌ جاری تاکنون فردی در سواحل این شهرستان غرق نشده است.

فرماندار ساری با اشاره به اجرای طرح مناسب در سطح ساحل شهرستان ساری که مورد بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز قرار گرفت، افزود: این طرح به صورت پایلوت و برای نخستین‌بار در سطح استان اجرا شد که در صورت موفقیت این طرح قرار است در سطح استان نیز اجرای این طرح ادامه پیدا کند.

وی  خواستار تقویت حضور پلیس در سطح سواحل ساری شد و گفت: فعلا برای حضور پلیس دغدغه نداریم ولی در زمان پیک حضور مسافران، نیاز به حضور جدی‌تر پلیس است.

واحدی با اعلام اینکه مسئولان دیگر نهادها در اجرای طرح دریا ورود پیدا کردند، گفت: افراد اگر در بحث نظارت و اجرا مشکلی مشاهده کردند به فرمانداری و استانداری اطلاع‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: اگر در طرح "عدالت" غریقی داشته باشیم مسئولیت غریق برعهده مسئولان اجرای این طرح است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :