آخرین عناوین

پنجشنبه 5 تير 1393-17:14 کد خبر:375

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس :

محور مرگبار گهرباران همچنان قربانی می‌گیرد/از آسفالت انجام شده در جاده گهرباران راضی نیستم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه همچنان در محور گهرباران شاهد مرگ و میر همشهریان در تصادفات هستیم، گفت: در بازدیدی که از محور گهرباران داشتیم آسفالت انجام شده قابل قبول نبود.‌


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس ، محمد دامادی در شورای اداری این شهرستان با اشاره به محرومیت میاندورود از امکانات شهرستانی افزود: برخی از مسئولان هنوز هم باور نکردند که میاندورود شهرستان شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این مورد با بیان اینکه شهرستان میاندورود در تعریف با شهرستان‌های ساری قائمشهر و یا بابل تفاوتی ندارد، اظهار داشت: تنها چیزی که در تخصیص اعتبارات بین این شهرستان با دیگر شهرستان‌ها تفاوت ایجاد می‎کند، میزان جمعیت است.

وی با طرح این سئوال که چرا نباید بعد از گذشت چند سال امکانات لازم را در میاندورود ایجاد کنیم، افزود: از مسئولان ملی و استانی برای توسعه امکانات در میاندورود انتظار همکاری بیشتر داریم.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه نباید قانون را به سمت افراد خاص کج کنیم، گفت: باید در اجرای قانون آن را به سمت مردم متمایل کرد اما گاهی کارشناس یک اداره در توزیع اعتبارات سخت‌گیری می‌کند و مانع مسئولان می‎شود.

دامادی با اشاره به مشکلات بخش راه‌های این شهرستان افزود: راه روستایی مناطق بالادست گهرباران مشکل اساسی دارد و همچنان در گهرباران شاهد مرگ و میر همشهریان در تصادفات هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به تلاش‌های خود برای جذب اعتبار برای محور مرگبار گهرباران اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که از محور گهرباران به همراه نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی داشتم توانستیم 3 میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم اما امروز از آسفالت انجام شده راضی نیستم.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات جاده گهرباران را با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در میان گذاشتم، گفت: وقتی با این شرایط اقتصادی و تحریمی کشور  اعتباری جذب می‎شود چرا باید این‌گونه آسفالت بدون کیفیت انجام شود.

دامادی با بیان اینکه زیرسازی محور فوق مشکل دارد، افزود: ما در اجرای این پروژه از جذب اعتبار برای آن بیشتر مشکل داریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه روزهای گذشته جلسات و بازدیدهایی برای راه اندازی مجدد کارخانه ریسندگی چل در این شهرستان داشتیم، افزود: امروز با خریدار جدید نشستی داشتیم و هفته آینده در جلسه‌ای برای راه‌اندازی مجدد آن تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما باید برای ایجاد زیرساخت برای اشتغال جوانان باشد، افزود: وقتی مقام معظم رهبری تا این اندازه برای اشتغال جوانان دغدغه دارند اگر ما نتوانیم در این زمینه کاری انجام دهیم فردا خودمان را نخواهیم بخشید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :