آخرین عناوین

شنبه 7 تير 1393-15:39 کد خبر:380

جولان قلیان های اجاره ای در پارک تجن ساری/جوابیه مدیر پارک های ساری

افرادی در پارک تجن ساری به صورت ناشناس و سیار اقدام به اجاره قلیان می‎کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ ،هر چند ساماندهی سفره‌خانه‌ها در مازندران در سال‌های اخیر به دغدغه‌ای برای متولیان بدل شده است اما فراز و نشیب‌های اجرای این قانون موجب روی دادن برخی ابداعات جدید توسط افراد سودجو شده است.

با تلاش نیروی انتظامی تا امروز تعدادی از این مکان های غیرمجاز پلمپ شده اما از طرف دیگر افرادی که قبلاً در سفره‌خانه‌ها انواع و اقسام بیماری و معضلات اخلاقی را با چاق کردن قلیان به خورد جوانان می‌دادند، امروز در مکان‌هایی دیگر دیده می‎شوند.

در جدیدترین ابداعاتی که این افراد از خود به خرج داده اند، اجاره قلیان توسط دست‌فروشان در پارک تجن ساری است.

این شب ها افرادی که تعداد آنها به 6نفر می‎رسد، هرکدام با 10قلیان در پارک تجن ساری جولان داده و به صورت ناشناس و سیار اقدام به اجاره قلیان می‎کنند.

نکته مهم اینکه اغلب این افراد همان کسانی هستند که با بسته شدن قهوه‌خانه‌های فاقد مجوز یا سفره‎خانه‎های خاطی‌شان به این عمل روی آورده اند.

آزاد بودن این افراد در اجاره سیار قلیان و احتمال استفاده از مواد مخدر در تنباکوها از جمله خطراتی است که با این گزارش رسانه‎ای زنگ خطر آن به صدا در آمده و برای دیدن این صحنه‌ها کافی‌ست یکی از این شب‌ها به پارک تجن ساری سر بزنیم.

برخورد با این پدیده جدید در ترویج استعمال دخانیات، آن هم بدون نظارت و توسط افراد بدون صلاحیت، ورود جدی نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی را می‎طلبد.

 

&&&&& 

پس از انتشار خبر توسط خزرخبر:

پاکسازی پارک تجن از اجاره دهندگان قلیان

پس از انتشار خبر (قلیان های اجاره ای در پارک تجن ساری)مدیر پارک های شهرداری ساری جوابیه ای ارسال نمود که عینا منتشر می شود:

احتراما به استحضار می رساند شب گذشته طی هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی ساری،پارک تجن ساری از اجاره دهندگان قلیان پاک سازی شد.

موسی رحمانی افزود:از این پس به هیچ شخصی اجازه این کارها و همچنین خراب کردن فضای پارک های ساری داده نخواهد شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :