آخرین عناوین

دوشنبه 29 آذر 1395-18:28 کد خبر:38179

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مطرح کرد:

گلایه‌های مردمی از وجود سرعت‌‌گیر در محدوده‌های درون‌شهری

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه وجود سرعت‌گیرها سبب گله‌مندی شهروندان می‌شود، گفت: بیشتر سرعت‌گیرها در محدوده درون‌شهری است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حیدر نوروزی در جمع خبرنگاران به بهسازی محورهای مازندران اشاره و اظهار کرد:با توجه به تنگناهای اقتصادی 30 کیلومتر از محور هراز به بزرگراه تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه ایمن‌سازی راه‌های مازندران به ویژه در محور هراز به درستی صورت گرفت، افزود:180 کیلومتر از محورهای اصلی استان از برخورد رخ به رخ خودورهای در حال تردد جلوگیری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از کاهش تصادفات در استان نسبت به سال‌های قبل خبر داد و گفت:شدت تصادفات وابسته به میزان سرعت و عوامل انسانی است که در جای خود قابل بحث است.

این مسئول با بیان اینکه وجود سرعت‌گیرها سبب گله‌مندی شهروندان می‌شود، ادامه داد:بیشتر سرعت‌گیرها در محدوده درون‌شهری است.

نوروزی از بازگشایی تونل شماره یک محور سوادکوه در یک‌ماه آینده خبر داد و تصریح کرد:روشنایی تونل شماره یک سوادکوه در حال انجام است و قسمت عمده این مسیر در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه در محور سوادکوه برخی از مسیرها مانند سرخکلا و پل‌سفید باید تملک شود، اضافه کرد: برای بازگشایی محور سوادکوه نیازمند اعتبار50 میلیارد تومانی هستیم که این موضوع از سوی نمایندگان مجلس مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هم پیگیری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به پروژه گلوگاه به دامغان پرداخت و خاطرنشان کرد:این دو محور باید بهم متصل شود که از 9 کیلومتر کل پروژه پنج کیلومتر از این راه مواصلاتی انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه در سه سال اخیر یک‌هزار و 83 کیلومتر راه روستایی در مازندران احداث شد، افزود: برخی از این مسیرها با مشارکت مردمی انجام شد و پیمانکاران هم 60 میلیارد تومان در این بخش از ما طلب دارند.

نوروزی بیان کرد:54 درصد راه‌های روستایی مازندران آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه با مصوبه مرکز برای ایجاد اداره راه در شهرهای مازندران اقدام می‌شود، گفت:بحث ایجاد اداره راه در کلاردشت مطرح است اگر مصوبه این اداره را از مرکز داشته باشیم ملزم به اجرای آن هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :